Okulda şuan edebiyat dersindeydik. Hoca saçma sapan ders anlatıyor. Ben korkuluk gibi duruyordum. Yanımdaki Jisung adlı şahisse dalmış, dalarkende gülüyordu.
Jisung'un omzuna bir tane indirdim.
"Ne yapıyorsun Felix ya?!"Ben sadece kıkırdıyordum. "Gerizekalı" dedi Han."Gerisi sende zekası bende kalsın cnm." Dedim bende:)
"Bebek" diyip dalmaya devam etti Jisung.
Bende tekrardan omzuna vurdum.
(Çünkü çok kaşındım.)Jisung bu sefer diğerinden daha sakin bir şekilde "Ne var??" Dedi.
Bende "Ne düşünüyon??" Dedim.
"Onu"Ben güldüm daha doğrusu sırıttım. "Minho mu??" Dedim elbette cevabı biliyordum. "Evet" dedi o da. Ben sadece "hmm" dedim. Sonra "Ay napcaz abi???" Dedi Jisung. Ben anlamamış bir şekilde ona baktım. "Ya hani onlar bize aşık ve bizde onlara aşığız yaa."
"Ee??"
"İşte onlara itiraf mı etsek aşık olduğumzu ya da onlara hiçbirşey anlatmadan onlara açılmaya mı çalışsak?" Dedi. Ben öylece kaldım. Sonrada "Bilmiyorum" dedim.Jisung "bence çok çabuk açıklamayalım hemen. Az tanıyalım onlara açılalım onlara alışalım falan sonra itiraf ederiz." dedi Jisung. Ben karşılık olarak "İyide ne olacak ki itiraf etsek? İstersek şimdi bile ederiz." Dedim."Lan gerizekalı mısın?? Nasıl açıklıycaz?"
"Açıklayarak.""Mal mısın Felix? Onları koridorda görüp 'Ben seni seviyorum' 'Sana aşığım' falan mı diycez?"
"Ya ne diycez amk. Tabiki öyle diycez." Dedim bende. "Ya senin aklını sikiyim onları ben gizli gizli dinledim ve onlar benim onları gördüğümü falan görmediler bile!"
Dedi ve ekledi "Bence ilk önce açılmak daha iyi bir fikir." Dedi.
"Lan gerizekalı o zaman niye soruyon?
'İlk önce itiraf mı etsek yoksa açılak mı?' Diye??" Dedim bende."Doğru diyon. Ne biliyim seninde fikrini aldık."
"Aldık ama hiçbir boka yaramadı." Dedim. Jisung gülmüştü ve "Neyse." Dedi. Ve konuyu kapatıp dersi dinlemeye başladık.
_________________________________________
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●▪︎Aslında bugün daha uzun yazıcaktım
Az sonra okula gideceğim. O yüzden akşam eve geldiğimde atarımm.♡▪︎Sizleri seviyorummm<33
▪︎143❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı StrayKids
Fanfic♡ Shipler; Hyunlix_Minsung_Chanmin_Jeongbin♡♡♡ °Texting° °Düz yazı°