okay . alkisahnya , first day aku kena daftar masuk sek tu aku excited aa sbb first time dok asrama . so aku pon pack ii barang nk pi asrama tu . asrama tu besar . aku terkejut sbb dpt dorm dgn senior . tapi best sbb bleh ushar ii puting snr HAHAHAHAH MAAP TERNOTY .
aku paling muda n paling tua dlm dorm aku tu form 3 . dlm dorm aku x dak pon yg gay . semua okay laaaa . ragging di asrama itu biasa .
nk dijadikan cerita , asrama kan ada hari outing setiap hari sabtu or ahad cmtu aaa ( author pon dh lupaaa ) disebabkan ayah author ni kerja jadi takdak lah outing minggu tu . bila hujung minggu asrama jadi meriah laaaa . MAKA bermulalah kisah gay dlm diri si iwan ni .
iwan seorg yg agak jambu laa muka dia . lembut dan aktif gak dia ni . cuma dia mcm naif skit laaaa cmtu . setiap hujung minggu dia mesti tido kat dorm mem dia .
kat sch tu ada seorang senior aa form 3 . nama dia haziq . dia ni athlete tau . so body dia tuff aa sado . handsome gilaaa ( smpai skrg author teringat muka dia ) HAHAHAHAHAH . so malam cuti tu biasanya dorm author akan kosong takdak org sbb mem ii n senior ii tidur kat dorm org lain . so tinggal lah author sorg jaa . katil author hujung sekali dkt dgn tingkap . sunyi aa dorm tu . dlm pukul 1 pagi cmtu , senior ni selalu aa workout kat dorm iwan . iwan pon buat ii pejam mata aaaaa . tapi sebenarnya dok tgk chest n nipple si haziq tu . fuh , sexy mat .
"iwan tak lena lagi ke"
"otw nak lena laa abg"
"boleh ke abg tido dgn iwan ?"
"boleh je"aku pon HEH
Seronok dh laa dpt usha dia pnya nipple hehelpstu aku pon mula laa terlelap sekejap. bermulalah kisah mcm mana aku jadi seorang gay yg setia HAHAHAHHA.
aku mcm rasa ada benda merayap kat dlm boxer aku . btg aku pon tegak aa cmtu . dia ingat aku lena dh aaa.
"habuan aku malam ni" - haziq
aku pon layan ja dia. dia bj aku mat
first time HAHAHAHA aku pon layan aa balikaah....ergh abg ... awat basah ni
layan je hehe ... kau bukan ke selalu usha chest aku ?
kau nk ke ?
aku apa lagi , IN ACTION HAHAHAHAH
aku mula isap nipple dia smpai dia rasa ghairah .
then dia suruh aku bj dia
first time aku bj org mat HAHAHAHAHA
besar nak mampus tapi best HAH
rasa something yg panas
kau rasa ? aku ingat dia kencing HAHAHA rupa ii nya dia pancut . aku mana tau air mani semua ni . nnti aku cerita lain . so setiap hujung minggu aku bj dia dan dia bj aku ( takdak lagi yg teruk setakat ni aaa )stay tuned and aku akan cita apa yg jadi ")
YOU ARE READING
gayer
Randomme n past time disclaimers : klau anti gay x yah baca aaa nasihat kerush + kisah