tahun 2020 adalah tahun yg mencabar jgk sbb covid-19 melanda negara kita . time ni pkp tersangatlah ketat . kita duduk laaa rumah sbb takleh kluar kan ? . okeh lets begins !
waktu tu author scroll tiktok and jmpa satu bot kat tele . nama bot ni leomatch . ( yg mana tau tu tau laa ). bot ni bleh cari member atau bf tau gf . so . kat sini laa author mula start couple dgn online friends . best sbb depa selalu ja ada dgn kita .
author ada jmpa sorg ni . waktu author form 5 . nk dkt dah dgn trial spm . author sebok nk cari bf . heh . ( padahal baru lepas break ) . nama dia eimen . dia org pantai timur . author beria crush kat dia . HAHAHA rupa ii nya dia dh ada bf . bf dia sek dkt dgn sek author . author jadi ira kazar AHHAHA rampas . author duduk asramaa . so takleh laa chat dia + trial spm nk dkt kan .
nak dijadikan cerita author dan eimen ni chat laa . dlm masa seminggu tu okay laa . after tu ada spotcheck telefon kat asrama . so next week tu author tak bwak laa . dua minggu author tak tgk fon . author overthinking pasai si eimen ni + nak exam . so dlm masa dua minggu tu author sakit . waktu paper math author rasa nak pengsan sbb nangis terlalu bnyk ( kepada reader kat luar , jgn jadi bodoh nangis sbb crush . jaga kesihatan sama ) . balik dari asrama , author terus ws dia . DIA BLOCK MAT ! ws , telegram , ig .
author terus nangis teruk time tu . makan pon skit . mem ii author yg selalu pujuk .
after two or three month lpstu baru dia unblock . author baru tau yg dia ni baru break ngan bf dia . author ingat author bleh aa suka dia balik . tak sempat nk kata apa ii , author tgk dp dia . matching dgn org lain . haish . author dh tak nangis . author rasa nk pi tikam ja bf dia tuh . bodoh betul .
author pun move on la dari bf sial dia tu .
tapi smpai sekarang author chat dia . HAHAHAHA .
tapi mcm mem biasa jaaa .
tamat zaman crush .
best laa crush tapi itu laaa
nasihat kpd reader :
-jgn nangis klau benda tu tak pasti lagi
-klau crush kau ada bf atau gf , kau bunuh je dia
-jaga kesihatan . jgn broken sgtboy's a liar ! INGAT
YOU ARE READING
gayer
Randomme n past time disclaimers : klau anti gay x yah baca aaa nasihat kerush + kisah