haa bonus part HAHAHAH
author nk cita pasal crush
bagi aku laa , ada crush tapi tak conpes tu sedih gak aaa HAHAHAHAHAHA
author ada crush huhu
laki ada perempuan pon ada
dlu author obses kat senior waktu form 1
nama dia fahmie . dia ni form 5 . seorang yang active dlm sukan . athlete yg selalu wakit sch pi kluar sek .
( sedih sbb x dpt dia )dia gay jgk tapi itu aaa , dia dh ada bf . bf dia kawan baik author ") tapi author tak kisah pon HAHAHA walaupun author jeles skit .
setiap hari author tido dgn fahmie and bestfriend author HAHAH jeles aih . tapi tak mengapa lah . bnyk ja lagi yg hensem .
NEXT !!!
waktu form 2 , author ada crush lps fahmie . nama dia alif . dia mcm org inggeris . putih , tinggi . HAHAH . tapi kisah dia pendek sgt . sbb mcm takdak apa ii yg berlaku pon . waktu form 2 author terlalu buzy dgn study sbb nak PT3 kan . so kureng laa skit nk usha ii ni .
TAPI !
waktu form 2-3 ada senior ni ann selalu ha duduk dkt author . klau dia nak murajaah ( study ) selalu ja duduk dkt author HAHAHA . sem dan memenuhi criteria seorang crush yg diimpikan .
criteria seorang crush yg diminati
- hensem
- athlete
- pakai spek ( bagi author pakai spek tu sem )
- kurus tapi tak kurus sgt . biasa ii ja HAHAHtu ja . HAHAHAHA
crush dkt batch sendiri takyah cerita lah . berlambak nak mampus HAHAHA .okeh ii sambung senior ni nama adam . seorang yg rajin dan bagus aaa . straight atau gay tu author tak tau laaa . haish . tapi author tak kisah . author ni tak suka cinta sbb nafsu sja . klau dia syg betul ii kat kita and selalu amik berat kat kita . you are lucky ! huhu
tapi dia bagus laaa . author tak sempat nk jmpa dia sblm dia kluar sek sbb pkp kan . ( PKP ni beban jgk aa ) waktu author form 3 dia form 5 . best jgk ada kerush AHAHAH .
lpstu waktu form 4 ( setiap tahun crush berbeza AHAHAH ) dia form 5 . seorang yg agak garang dan humble jgk kekadang . author takut nk tegur dia . tah . sbb dia pernah jaa ragging bdk . ( biasa laa asrama ) tahap kehenseman dia takterjangkau HAHAH . so , skrg author masih minat dia tapi kureng aaa skit HAHAHAHA .
okeh ii last ii form 5 . ( time ni author dh pindah smk )
waktu form 5 adalah waktu yg sgt mencabar .
sbbnya :
1. author nk spm
2. author nk capai cita ii nak jadi doc
3. author kena jaga crush ( itu semestinya )crush wktu form 5 nama dia afiq . dia junior author . amik perniagaan dan seni . dia form 4 . dia mcm berlagak skit . heh . author bergaduh teruk dgn dia . and dia org pertama yg author conpess . bodo enn author pi konpes . dia straight .
"aku dh ada gf laa sial "
"ada aku kisah ?"
"kau suka aku sbb aku hensem ann ?"
"haah astu ?"
"bleh dak jgn kacau aku"
"ada aku kacau kau ke"heh . ego gila . tapi dlm hati dia kita taktau . haish . tahlaaa .
YOU ARE READING
gayer
Randomme n past time disclaimers : klau anti gay x yah baca aaa nasihat kerush + kisah