sek agama

748 11 0
                                    

ni aku smbg cerita .

after dari darjah 6 . aku apply masuk sek agama dkt timur semenanjung malaysia . then aku dpt . eksaited sbb duduk negeri lain HAHAHAHAH .

dgn berbekalkan skill survive yg aku ada , aku pon stay asrama kat situ .

aku dpt mem yg best , pandai , handsome ( aku select skit HAHAHA ) hensem itu pasti . cerita tak habis kat situ . suasana kat asrama tu dorm tak banyak . asrama pon kecik ja . jarak antara sek ngan asrama kena jalan kaki keluar pintu pagar asrama , lintas jalan besar then baru smpai sek . tapi bestnya sbb ada kedai ii dan gerai ii sepanjang jalan nk balik ke asrama . bleh aa mengshopping sakan . condition dorm katil double decker ( katil dua tingkat ) and bilik air dkt ja dgn dorm . kawasan asrama agak terpencil didalam hutan . ( dorm aku semua sebatch ngan aku )

after dh 2 bulan lebih kurang kat situ , ada satu dorm yg menempatkan segelintir form 3 kat situ sbb dorm tu kecik ja . memang sunyi aa . aku suka explore dorm org HAHAHAH . oneday nak dijadikan cerita , aku pergi lena kat dorm tu . dgn senior f3 . nama dia akmal . aku x pernah expects dia gay . biasalah sek agama enn . aku dlu mana pernah expert cm tu . aku pon lena . lpstu aku rasa ada benda masuk dlm seluar aku . aku dh dpt rasa yg senior aku tu gay HAHAH lagi aa aku layan . dh lama kot aku x rasa benda mcm tu . aku layan aaa . malam tu aku layan teruk

arghhh ... abg akmal ... ergh

isap aa tunggu lagi ... ergh arghhhhh best . tandas jom ? ( maklumlah tandas dekat je dan malam ii sapa ja nk pi tandas sbb takut HAHAHAH )

smpai tandas aku terus isap konek dia HAHAHAH nikmat habis . tapi ada ja time yg aku x dak mood so aku malas layan dia ( tapi layan jugak ) ohya time ni dia yg balighkan aku HAHAH aku rasa mcm nk terkencing tapi rupa ii nya dh baligh AHHAH . fav aku nipples laki . mmg sexy teruk . erm klau aku dpt mmg tak lepas dh .

"layan abg jom ?"
"boek abg !"

aku selalu gak aa telan air mani dia . FUH , jantan habis .

tapi aku jeles aa bila dia gay dgn mem aku . SUMPAH . aku tak suka tgk dia dgn org lain . kdg ii aku fikir aku x okay ka bila aku bj dia hmm .

benda ni pon berlaku smpai aku form 3 . waktu aku form 3 dia dh form 5 . dia pon dh nk spm ann . waktu dia pakai baju sek . sexy habis . nampak sado . lpstu waktu mandi sblm maghrib aku selalu aa usha nipple ngan benjolan konek dia . klau aku bj dia mmg aku x lepas dah HAHAHAHA . skrg aku dh x contact dia after dia spm huhu .

apa ii pun abe mmg boek abg . kalau abg baca cerita ni chat aaa AHHAHA .

ohya , jgn lupa comment and vote . huhu .
*klau cerita ni x best comment ekk kat bwh tu

TAU .

gayerWhere stories live. Discover now