Koncert a after párty?

230 6 0
                                    

Večer mi napsal Tom ''jestli nechci zítra jít na jejich koncert ? ,, tak jsem se zarazila a koukala do mobilu že jsou moji sousedi jako v nějaké skupině a odepsala že klidně půjdu.Bylo ráno a šla jsem si dát sprchu , po sprše jsem se vrátila do pokoje a na mobilu jsem viděla zmeškaný hovor od Toma pak mi přišla zpráva že koncert začíná v 7 hodin večer a že mě vyzvedne.Šla jsem se přichystat na večer .

Toto jsem si vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Toto jsem si vzala.
Když jsem se potkala s Tomem tak mi řekl že vypadám úžasně.
Poděkovala jsem mu a ''zeptala jsem se ho jakou roli má on v té hudební skupině ,, odpověděl že hraje na kytaru. Vyzvedli jsme ještě George a Gustava ty jsem neznala , když jsme dorazili na místo tak jsem si šla stoupnout dopředu , po koncertě se šlo na after párty tak jsem šla s Tomem a ostatníma do klubu kde se to konalo , všichni se opili a bloudili městem do nějakého hotelu , ráno jsem se vzbudila s kocovinou a sama v pokoji tak jsem se šla kouknout dolu jestli tam jsou kluci a byly tam tak jsem si k nim sedla a padla otázka ''jak ti je ? ,, ptal se Tom tak jsem odpověděla že mi není úplně nejlíp ale že se dá .Šli jsme si sbalit věci a jeli domů . Máma se zeptala ''tak co ?,, odpověděla jsem že dobrý ale že mi není úplně nejlíp .Dostala jsem od mámy nějaké léky a šla jsem do pokoje ,ležela jsem v posteli do chvíle než se ozvala rána od kamínku který přiletěl na okno vykoukla jsem z okna a tam Tom tak vlezl ke mně do pokoje přes okno a leželi jsme spolu v posteli a u toho si povídali nic víc .Ráno jsem se vzbudila vedle Toma který ještě spal tak jsem nějak vyklouzla z pokoje a šla do koupelny si dát sprchu a udělat hygienu , vrátila jsem se do pokoje a Tom ještě spal tak jsem se šla převléknout do koupelny z ničeho nic někdo zaklepal na dveře od koupelny otevřela jsem a tam Tom popřáli jsme si dobré ráno a šla jsem pryč z koupelny aby Tom mohl do koupelny.Když se Tom vrátil do pokoje dali jsme si pusu a rozloučily se a on šel domů.Byla neděle a já nevěděla co dělat do chvíle než mi zavolala Lili a zeptala se jestli nechci jít ven a nebo do kina a rovnou mě informovala že jdou nějací kluci které neznám prý tak jsem napsala Tomovi ''jestli by nešli s Billem do kina se mnou a s Lili tak řekl že se zeptá Billa jestli půjde ale že on nepůjde že mu není dobře ,, po chvilce mi přišla zpráva od Toma a napsal že Bill půjde tak jsem mu odepsala v kolik a šla se připravit.

Byla neděle a já nevěděla co dělat do chvíle než mi zavolala Lili a zeptala se jestli nechci jít ven a nebo do kina a rovnou mě informovala že jdou nějací kluci které neznám prý tak jsem napsala Tomovi ''jestli by nešli s Billem do kina se mnou a ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Došla jsem k domu kaulitzovich a přišla si pro Billa a rovnou se obejmula s Tomem a zašeptala jsem mu že až se Bill vrátí ať přijde ke mě tak kývl že přijde , šla jsem s Billem na místo kde by měla čekat Lili a on se mě zeptal na jaký jdeme film tak jsem mu řekla že jediné co vím je že je to horor.Po kině jsme šli domu a bylo to docela dobrý horor ale znám lepší , přišla jsem k sobě do pokoje a Tom už tam na mě čekal dali jsme si pusu a řekla mu že si s ním potřebuju promluvit tak byl vyděšený , můžeš být v klidu nic hrozného to není tak se uklidnil zeptala ''jsem se ho jak to teď vlastně mezi námi je ,, odpověď na to asi měl připravenou a s hrdostí prohlásil že jsme pár a že mě má rád , navrhla jsem mu jestli se nechce kouknout na film tak souhlasil u filmu jsme hned usnuli .

Hvězda večeraKde žijí příběhy. Začni objevovat