vztah mezi mnou a Tomem

188 6 2
                                    

Už to byly dva měsíce co jsme s Tomem spolu chodili ani rodičům jsme to neřekli a ani ve škole to nikdo neví ví to jen Bill takže jsme se rozhodli to oznámit všem takový coming out .Psala jsem Tomovi aby přišel dveřmi a hned se ozval zvonek tak jsem tam došla a šli jsme do pokoje ja se šla převléknout a pak jsme šli společně dolu za rodičemi a řekli jim to nejdřív byly vykulení a pak to teprve pobrali tak nám to přáli a my jsme se raději vypařili ven protože mě Tom pozval na večeři tak jsme šli někam do podniku pro bohaté jakože za tu cenu to bylo docela dobrý přišli jsme ke mně a nikdo tam nebyl tak jsme šli ke mně do pokoje a pustili si film u kterého jsem já hned usnula tak to Tom vypl a šel ještě na mobil a tam měl zprávu od mámy ´´šli jsme do hospody oslavovat vás tak na mě nečekej .Druhý den ráno rodiče odjeli na dva měsíce pryč takže jsme s Tomem měli volný dům, a pak jsme museli už zase do školy šla jsem si udělat hygienu a vlasy , pak se převléct .

Druhý den ráno rodiče odjeli na dva měsíce pryč takže jsme s Tomem měli volný dům, a pak jsme museli už zase do školy šla jsem si udělat hygienu a vlasy , pak se převléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

toto jsem si vzala na sebe
Po dvou měsících byla to katastrofa né jen že jsem dostala pětku ale všichni na nás s Tomem koukali jak kdyby to nečekali .Po škole jsme šli ke mně domů odložit si věci a já se šla ještě převléknout do něčeho komfortnějšího na skateboard, protože přes prázdniny jsme s Tomem často chodili na skateboard.

Po škole jsme šli ke mně domů odložit si věci a já se šla ještě převléknout do něčeho komfortnějšího na skateboard, protože přes prázdniny jsme s Tomem často chodili na skateboard

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

toto jsem si vzala
Popadli jsme skateboard každej svůj a už jsme šli směr skatepark.Po hodině ježdění jsme šli do obchodu abychom si koupili pití a Tom ti řekl ať na něj počkám před obchodem a já jen nechápala proč ,když přišel měl ruku za zády až když byl úplně u mě tak vytáhl krásnou kytku a pak mi dal pusu a já jsem tam jen překvapeně  stála a pak když mi to došlo jsem mu poděkovala za kytku .Došli jsme k němu domů a šli jsme směr jeho pokoj tam jsme pak usnuli.Druhý den jsme se vzbudili okolo půl jedenácté tak jsme se šli nasnídat a pak jsme se šli připravit na sraz bandy tokio hotel , šla jsem tam protože mě pozval Tom že mě chce představit svý bandě. Když jsme se vrátili ke mě domů tak jsme si šli dát sprchu a začali se líbat a skončili jsme až v posteli a nazí asi si už domyslite co se stalo . Ráno jsem se vzbudila s tím že mi bylo špatně a musela jít rychle zvracet . Přišla jsem zpátky do pokoje a Tom tak ještě spal tak jsem si lehla k němu a snažila se ho nevzbudit ale hned jak jsem si k němu lehla tam mi popřál dobré ráno a zeptal se mě jestli jsem v pohodě a jestli mi je dobré tak jsem řekla že jsem v pohodě ale že úplně nejlíp mi není .Najednou zmizel a já nevěděla vůbec nic kam šel a proč tak jsem to neřešila ,po chvilce Tom přišel zpět domů i s taškou plnou slaných a sladkých věcí a s větou že dnes se budeme válet doma a uděláme si pěkný večer s nějakým filmem .Ten večer mi přišla zpráva od mamky ,, jak to doma zvládáš ?´´ tak jsem ji zavolala že to zvládám dobře a jak se mají oni, konečně jsem dovolala s mamou a šla konečně za Tomem do obýváku.Byl to hezký večer ( byla sobota ).Včera jsme si šli lehnout pozdě a vzbudili se až v jedenáct , Tom mě pozval na oběd tak jsme šli na oběd .

Včera jsme si šli lehnout pozdě a vzbudili se až v jedenáct , Tom mě pozval na oběd tak jsme šli na oběd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj outfit .
Oběd byl dobrý a večer jsme už nic nedělali .
Po dlouhé době zase kapitola moc mě to netěší nějak nemám fantazii ale budu se snažit vydávat častěji.

Hvězda večeraKde žijí příběhy. Začni objevovat