Seznámení

411 13 0
                                    

Jsem Mia s rodiči bydlíme v německu a máme nový sousedy máma mi řekla než odešla do práce abych je přišla přivítat (otrava) . Koupila mi pro ně sušenky , když jsem tam přišla otevřel nějaký kluk ,vysoký s dredama jen se na mě koukl a odešel najednou přišla nejspíš jeho máma a dala jsem ji sušenky a přivítala je tu . Přišla jsem zpět k nám a nevěděla vůbec co se teď stalo ten kluk mi přišel nějaký zaražený, motalo se mi to hlavou celý večer . Ráno jsem vstala a šla se připravit do školy, udělala jsem si hygienu a šla se namalovat . Vzala jsem si na sebe toto

Vyšla jsem z domu a najednou vidím souseda a asi jeho bráchu idk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vyšla jsem z domu a najednou vidím souseda a asi jeho bráchu idk .Tak jsem je doběhla a pozdravila je , představila jsem se a pak se mi představil Bill a řekl že ten vedle něho je jeho brácha Tom.Došli jsme ke škole a uviděla jsem svoji bestii , představila jsem ji Toma s Billem tak se jim představila ona taky. Provedla jsem Toma a Billa po škole a zeptala jsem se co mají první hodinu. Bill řekl že má matiku a Tom má fyziku, jé tak to já mám taky fyziku .Dovedla jsem Billa do učebny matiky a šla s Tomem do třídy na fyziku jediné misto bylo vedle mě takže jsme seděly vedle sebe celý školní rok ale Tom nebyl tak šťastný jako já .
Zeptala jsem se Toma jestli nechtějí s bráchou přijít dnes k nám domu , bude tam i Lily (bff).
Tom odpověděl že ještě neví ale kdyby náhodou příjdou.

Byl už večer a najednou se ozve zvonek byl tam Bill a Tom pozvala jsem je dál a šli jsme ke mě do pokoje kde byla Lili.Měla jsem nápad že si zahrajeme flašku všichni souhlasili , jako první točil Tom a padlo to na mě zeptal se mě pravda nebo úkol ? úkol .Tom řekl ať mu dám pusu trochu zčervenal ale dala jsem mu pusu na rty a hned si sedla zpátky na místo točila jsem dál a padlo to na Lili pravda nebo úkol? pravda . Líbí se ti někdo ? Jo a Lili zčervenala .
Byla jsem v soukromí s Billem a zeptal se mě na telefonní číslo tak jsem mu ho dala .Všichni odešli a najednou mi napsalo neznámé číslo nejspíš to byl Bill ale pak mi ten člověk napsal jak se jmenuje a byl to Tom a napsal něco v tomhle způsobu '' Ahoj tady Tom moc se mi líbil ten večer nechtěla by jsi zítra někam zajít ?,, odepsala jsem mu že klidně půjdu s ním někam . Bylo ráno jako každý den jsem si šla udělat hygienu ,make up a šla se obléct.

 Bylo ráno jako každý den jsem si šla udělat hygienu ,make up a šla se obléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ozval se z ničeho nic zvonek šla jsem ke dveřím a tam Tom . Pozdravila jsem ho a on mě taky pak mi pochválil outfit trochu se začervenal jen jsem mu poděkovala a zeptala se kam chce dnes večer jít . Odpověděl že někam kde bude vidět západ slunce . Bylo po škole a šla jsem domů se převléknout.

Už na mě čekal Tom se zakoukal a zčervenal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Už na mě čekal Tom se zakoukal a zčervenal.Došli jsme na místo kde bylo nádherně promluvila jsem si s Tomem a dozvěděla se že se mu líbím ale on si myslí že na mě nemá tak jsem ho políbila a on byl červenej jak rajče . Po chvilce už to bylo lepší ale furt byl nějaký překvapený. Užili jsme si západ slunce a šli jsme domů, ještě než jsem došla ke dveřím od domu mi poděkoval za hezký zážitek.

Hvězda večeraKde žijí příběhy. Začni objevovat