Po dvou týdnech jsem se zeptala kluků proč je Tom nějaký divný nikdo nic nevěděl tak jsem navrhla že bychom mohli jít nakupovat , všichni šli kromě Toma neřešila jsem to radši protože jsem si nechtěla zkazit náladu. Byly jsme tam půl hodiny a hned jsem věděla co je s Tomem protože tam byl s jinou holkou a líbal se s ní kluci si ho nevšimli a já jim jen řekla že bych už šla domů. Kluci jen souhlasili a šli jsme směr domov , když jsme došli domů tak jsem zalezla do mého pokoje a po chvíli tam přišel Tom tak jsem si jen stoupla a zeptala se co tu chce a on hodil jen nechápavý výraz tak jsem mu dala facku a řekla mu že to vím . Tom mi jen na to odpověděl že už delší dobu ke mě nic necítil a že se semnou chtěl co nejdříve rozejít a ještě k tomu dodal že prý Tereza je lepší než já , hned po tom co to do pověděl jsem odešla z pokoje a běžela někam pryč ani nevím kam ale Bill si toho všiml a běžel za mnou když mě doběhl se mě zeptal co se stalo . Vše jsem mu řekla a on mě jen objal a nic radši neříkal . Došli jsme společně s Billem zpátky a on šel najít Toma .
Pohled Billa :
Mia mi všechno řekla co se stalo a hned v tu dobu jsem měl chuť Toma zabít , šel jsem ho hledat a jasně že byl ve svém pokoji ale nebyl tam sám měl tam společnost Terezku. Tak jsem toho využil a řekl před ní že jestli mu přijde normální mít pět holek najednou a Terezka jen vykulila oči , hned po tom mu dala facku a radši odešla .
T: musel jsi to říkat?
B: jo musel když jsi nechal Miu kvůli Tereze tak co jako vždyť jsi bezcitný .
T: tak zase bezcitný nejsem ale ok když si to myslíš tak prosim ale život si mi kazit nemusel.
M:Bille mohl by jsi na chvíli prosím ?
B: jasně klidně
M: můžu se jen zeptat co se tu stalo že Tereza odešla nasraná ?
B: no tak nějak jsem zalhal aby se Tereza s Tomem rozešla
M: ale víš že jsi to nemusel dělat ?
B: jo vím ale kvůli tobě udělám všechno
(tom vyšel z pokoje a začal na tebe mluvit)
T: to všechno jenom kvůli tobě ty couro , teď mám zničený život ( protože Tereza je drbna tak to dá na sociální sítě)
M: joooo ? tak kvůli mě tak to si nemyslím ale ok
T: jo kvůli toběToto je konec .
Děkuji za aktivitu ale už nevím jak pokračovat s tímto příběhem takže se pokusím nějak začít jiný ale nevím teď se tři týdny nebudu moct soustředit nejspíš ( mám ortézu a kvůli bolesti takže tak) nicméně kdyby někdo měl nějaký nápad tak může napsat .
Tiktok: tb8g_g9
Jen kdyby někdo chtěl podpořit . :)