Bila sem prepričana, da ničesar mi ne bo pokvarilo sreče, ki me je doletela z Ianom. Pa vendar ... Imela sem občutek, da še ni končalo. Nekaj se je dogajalo za mojim hrbtom in nisem smela dovoliti, da se nadaljuje.
Dokaz sem dobila v ponedeljek.
Kot vsako jutro sem odšla do nabiralnika, da bi pobrala pošto. Jutro je bilo hladno. Zavila sem se v pončo, ki sem ga imela na sebi in odprla nabiralnik. Ven sem potegnila kup pošte. Računi, Ianova vabila na prireditve ... Dokler mi ni padlo v oko moje ime. Bila je kuverta brez poštnega žiga. Torej jo je nekdo dostavil ... Sam.
Pogoltnila sem slino in jo odprla.
Umri, prasica. Plačala mi boš, je pisalo.
Dobro sem vedela, kdo je. George. Pa saj ne morem verjeti, da si je drznil priti pred Ianovo hišo. Zavzdihnila sem in pismo stisnila na kup preostalih ovojnic. Verjetno bom kmalu izgubila razum. Potrebovala sem mir, on pa ...
Vrnila sem se v hišo in se zaklenila. Iana ni bilo doma. Morala sem biti previdna. Sicer je imel dva psa, vendar sta bila tako prijazna, da sem dvomila, da ju George ne bi uspel omamiti. Namestila sem se na kavč in upala, da se Ian kmalu vrne.
Vrnil se je okoli enih.
"Kaj pa je tebi?" me je vprašal, ko je prišel v dnevno sobo. Pogledala sem ga. Bilo mi je jasno, da mu moram povedati po resnici.
"Oh ... Nekaj me je pričakalo v nabiralniku," sem mirno odgovorila. Ian se je namrščil, nato pa prišel k meni.
"Kaj pa?" me je počasi vprašal.
Pomignila sem na kup kuvert.
"Na vrhu je," sem dejala.
Ian me je ponovno pogledal, nato pa prijel pismo brez žiga. Razgrnil je papir in prebral napisane besede.
"Prasec," je zamrmral.
"Odprta grožnja," sem odvrnila.
Ian je dvignil pogled proti meni, nato pa me objel. Začutila sem, kako so se njegove roke ovile okoli mene in upala sem, da se bo ta nočna mora končala. Pravzaprav sem hotela, da se konča in da se moje življenje spremeni v normalno.
"Hvala, ker mi stojiš ob strani, Ian," sem tiho rekla.
Močneje me je potegnil k sebi.
"Vedno bom," mi je obljubil ter nežno poljubil. Oklenila sem se ga okoli ramen in mu vrnila poljub ...
* * *
Naslednje dni je bilo mirno. Pravzaprav preveč mirno. Bala sem se, da bo iz kakšnega vogala skočil George, vendar ni.
"Vanessa, Riccardo me je klical," mi je nekega jutra dejal Ian, ko sva sedela za mizo in jedla zajtrk. Pogledala sem ga.
"In?" sem počasi vprašala.
"Naslednji teden bova šla v Milano," je dejal. "Uredil sem na snemanju, da si vzamem krajši dopust."
"In?"
"No, našel ti je mesto na modni reviji," je dejal. "Saj veš, teden mode. Mislim, da bi bilo prav, da greš."
Pogoltnila sem slino. Ob misli na honorar, ki bo samo moj (čeprav bi ga najraje delila z Ianom) sem bila vesela. Poleg tega pa bom končno delala tako, kot se spodobi. Bila sem vesela, da mi je našel delo in da bo šel z menoj.
"In še nekaj je," je dodal.
"Kaj pa?" sem bila radovedna.
"Nekoga boš spoznala," je odgovoril na moje vprašanje. Nekoliko presenečeno sem ga premerila. Le koga?
YOU ARE READING
Alibi
FanfictionManekenka, ki je trpičena, naredi tisto, kar bi vsaka morala - reši se trpljenja. Vendar ne ve, da ji bo usoda prinesla odrešenje ...