Počasi sem odprla oči. Čisto počasi.

Hotela sem se dvigniti, vendar me je v naslednjem trenutku presekla bolečina v glavi. Tiho sem zastokala in skoraj padla nazaj.

Začutila sem toplo telo, ki je ležalo poleg mene. Sranje. Popolnoma sem pozabila na Iana, ki je ležal poleg mene.

"Vanessa?" je v naslednjem trenutku zamrmral. Začutila sem njegove roke, ki so se oklenile mojega pasu in me zaščitniško privile k sebi. Čeprav sem se bala, da se ne bom rešila njegovih lovk, me je spreletel občutek, da me hoče zaščititi. Mogoče pa sem se le motila o njem. Zavzdihnila sem in svojo roko ovila okoli njegovega pasu.

"Prekleto," je v naslednjem trenutku zamrmral. Začutila sem vibriranje z nočne omarice. Moj telefon. Odmaknila sem se in vzela v roke telefon. Vedela sem, kdo me kliče. Nekoliko jezno sem zavzdihnila in odložila telefon nazaj. Ne bo mi pokvaril tega jutra. Ne bo mi pokvaril okusa noči, ki sem jo preživela z Ianom.

"Oprosti," sem zamrmrala.

"Lahko bi ga ugasnila, da imava mir pred tvojim psihopatom," je dejal v odgovor in svoje ustnice prisesal na moje.

Nisem vedela, zakaj, vendar sem mu vrnila poljub. Dejstvo, da sva skoraj celo noč seksala, me je navdalo ... Z neko čudno energijo, ki je prej nisem imela. Nenadoma sem imela dovolj energije, da sem lahko živela naprej.

"Najboljše je, da se spraviva na zajtrk," se je na moje presenečenje odmaknil proč od mene. Nisem se upirala.

"Prav," sem pokimala. Bila sem lačna. Kaj lačna. Prisegla bi, da mi je dobesedno krulilo v želodcu. Nisem prenesla misli, da bi bila lačna še naprej. Nenazadnje sem dovolj dolgo trpela lakoto, ki mi jo je silil George.

Pol ure kasneje sva zajtrkovala skupaj, v jedilnici. Videla sem Patricijo, ki je prišla in mi le kratko pokimala. Ni javila Georgu, kar je bilo dobro. In nenazadnje sem končno občutila kanček svobode, ki mi jo je Ian nudil.

"Kaj imaš v načrtu za zvečer?" me je nenadoma vprašal. Presenečeno sem ga pogledala. Ničesar. Vsaj, da bi jaz vedela ...

"Nič," sem odgovorila na njegovo vprašanje.

Pokimal je.

"Potem bi me spremljala na zasebni zabavi?" me je pomenljivo vprašal. Za trenutek sem ga premerila. Zasebna zabava?

"Hm ... Ne vem," sem nekoliko zmedeno dejala. Bi ga spremljala, to je logično. Vendar, kaj naj oblečem?

"Imam samo en problem," sem dejala.

Dvignil je obrv.

"Kakšen problem?" me je vprašal.

"Pojma nimam, kaj naj oblečem," sem skomignila z rameni. "Mislim ... Moja garderoba ne vsebuje ... Saj veš, primerne garderobe."

Nasmehnil se je.

"No, potem pa mislim, da se bova danes več družila, kot sem načrtoval," je dejal z nasmehom na ustnicah. Dvignila sem obrv. "Greva nakupovati."

Nisem pričakovala tega. Spomnila sem se, kako je George pihal vsakič, ko sem si hotela kupiti novo obleko. No, ja ... Upala sem, prekleto upala, da se bo moj položaj obrnil. Na boljše. Kljub vsemu pa nisem pozabila, kako me je George ponižal, ko me je hotel izkoristiti samo zato, da bi prišel do denarja. Iskreno? Bilo mi je vseeno, če bodo zaplenili hišo. Bila sem namreč trdno odločena, da se s tem ne bom obremnjevala.

"Si za?" me je vprašal in me s tem prebudil iz premišljevanja. Pogledala sem ga in hitro pokimala v znak strinjanja.

"Dobro," se je nasmehnil.

AlibiWhere stories live. Discover now