2

64 52 17
                                    

Sabah tekrar alarm sesi ile uyandım yatakta biraz oturduktan sonra elime telefon aldım ve biraz internette gezindim okul saatini az kaldığını fark edince hemen üstümü giyindim ve evden çıktım ilk ders matematikti matematik hocası tuhaf bir kadındı 1 saniye derse geç kalsak yok yazıyordu.Her neyse hoca gelmişti ve ders başlamıştı.

İpek'le ben fısıl fısıl bir şeyler konuşuyorduk bunu hoca fark edince bize kızdı. Biz de belli bir süredir konuşmadık sessizlikten sıkılınca biraz etrafa bakayım dedim kendi kendime birden denize göz göze geldik. Hemen gözlerimi ondan kaçırdım biraz utanmıştım acaba yanlış mı anlamıştı beni diye düşünürken zil çaldı. İpek bana göre çok sosyal bir yol olduğu için sınıfta hemen Arkadaş edinmişti benim de onlarla tanışmam için ısrar etti birlikte Aylizgilin yanına gittik.

İpek bu benim en yakın arkadaşım doğa dedi ve teker teker diğerlerinin ismini söyledi.

Ayliz ve Kaan yan yana oturuyordu ayrıca en yakın arkadaşı ise sıraydı Esra ise başka sınıftaydı.

Bunları aslında sevmiştim biraz sohbet ettik öğle arasında birkaç derse daha girdikten sonra okul çıkış saati geldi. Okuldan çıktım ve eve doğru yürüyordum Deniz beni gördü ve kafasıyla selam verdi ben de aynı şekilde ona selam verdim ve eve doğru yürümeye başladım eve gidince kendime yemek hazırladım ve yedim Bir iki saat sonra babam geldi onunla sohbet ettim.
Babamla sohbet etmeyi çok seviyordum.Annemle babam 3 yıldır bişanma aşamasındaydı bu 3 yılda baya bir şey yaşamıştım.Önceden babamı çok sevmezdim,annem için canımı verebilecek durumdaydım ama şuan annemle konuşmuyor Babamı ise çok seviyordum babam bizim için herşeyi yapardı.
İki kardeşimle biraz sohbet ettikten sonra gece geç olduğu için uyumaya hazırlanıyordum biden watsaptan bildirim sesi geldi elime telefonu aldım.İpeğin kurduğu gruptu grupta Ayliz, Kaan ve Esra vardı.

İpek:Size acı bir haberim var.

Kaan:Noldu

İpek:Çok kötü bir haber

Ayliz:İpek çıldırtmada söyle noldu

Ben:Knk bı zahmet yazsan

İpek:Edebiyattan ödev var jskkssjsn

Ben:Biraz erken haber versin heralde saat gecenin biri neyse yapam da
yatam.dedim


Gecenin birinde ödevimi yarım yamalak yaptım ve hızlıca uyudum.


DüşÖlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin