My Delusional Man🧸❤️

Chapter 13

   Listen ladies you see from you delusional No take no man Weh stay just like you listen me Cyaah do nth in peace remember a me say my man my man 👨 but coming like me say the wrong thing..murdaa bip bip bap go into me love life yaah now go so now remember girl meet nice boy and thing boy show all him flaws a me have the boy heart and no other gyol you understand me yh Yh me know uno ago say we only a talk fi 4 months and how we find sparks inna we relationship already fuck you and your thinking lmaoo am just joking but like end a the day a person don't defined my relationship and what me see in the boy. "Remember love is 4 letter something eno it can come and go as it wants but as me say nobody cannot define your love in somebody. Boom now back to my relationship listen  when me meet my boyfriend eno him done a get heart break and feel like him no belong pon earth eno aunty so weh girl affi do now a change boy heart from black to pink or red lol😂😂.My man toxic bad when me say "toxic bad " you muss know what me talking about listen to me no aunty .
Watch how toxic I am talking!!!!

  The people them son No rest Eno Gyalie everyday me and this Likkle boy have a disagreement and everyday me ask the likkle boy why him love to assume

  The people them son No rest Eno Gyalie everyday me and this Likkle boy have a disagreement and everyday me ask the likkle boy why him love to assume. Then again you know weh me hate gyoll you cyaah post nobody again and a No you man bbc😂. A that with we Jamaicans now we cyaah have a man friend again uno Fi Gweh mn and stop assume a uno same one bring down people eno just a likkle saying Fi the johncrow them.
Otherwise me boyfriend have him times when him just depress you think a likkle bit a cussing me get murdaaa😂😂😂.The boy no know how fi bill sometimes but one thing for sure my man No too friendly and him know how to ole him own me affi big up the boy for that eno gyaliee remember my man my man.😂😂👨

  The boy depress Queenie voice "mi fucking depressssss" that's him everyday but end a the day boy makes me happy who no like it bite it then the ladies muss a say what a way she did full a man and yet still she end up with a good relationship and...

  The boy depress Queenie voice "mi fucking depressssss" that's him everyday but end a the day boy makes me happy who no like it bite it then the ladies muss a say what a way she did full a man and yet still she end up with a good relationship and a good man listen baby, 😂me may did full a them yes but me never sleep with all a them my body count is 4 and that no bad at all Eno talk the truth aunty. Me say one time one boy tell me say woman body count No Fi pass 5 or 6 side eye but like it doesn't matter about the persons body count as long as you find love in that person and your relationship it going great why care about that body count. So bip bap now Inna my relationship/sex life with my boyfriend me hear the crack back boy" say me ago breed you me a wonder if me a see right or if me naa hear right him mussy want a buss bloodclatt back. Me say aunty when me hear the boy say that me say listen me sure know you no ready fi be no rass parent nor me either cause remember girl never get no childhood eno so she Affi enjoy life while it last.
  Then again this dry eye boy feel like say you Cyaah busy or nothing,like the fuck you come see me busy cause remember girl a jack of all trade eno, girl a business girl she have school plus she affi write and affi make time fi him and myself and then have family and friends time,listen you see if a boy willing fi tell you say drop everything for him a lie him a tell your cause when you drop everything for him!!his not going to do the same.

The Toxic Part Of My Relationship
Chapter 14

Listen no aunty my boyfriend can sweet today and sour like lime tomorrow,him no care bout the boy ago cuss eno. But simple saying if you're giving your all and it's not enough you're probably giving it to the relationship,but big up the boy fi love me cause honestly me toxic no fuck and when me say toxic I mean overreacted toxic and next minute I go from a I don't care attitude as me say aunty love hard cause when me love somebody eno and me give you all a me and you go do something fuck up No expect say me ago love again Eno. Sometimes in a relationship you need to forget how you feel and think about what you deserve,cause some a we woman remember what tc say "is a man love more "so just know say if the boy Naa love you more gyaliee a done it done murdaa.
Bip bap simple saying again ladies the boy can say I love you ,my sunshine my headache,my life my this and that eno and still no love you eno. A the end a the day ladies big man a big man and boy a boy,some man just need to grow up like why have a man weh have likkle boy mentality like you grow out that from baby days. Me hate the man them weh use to deh with the woman them and after them class them inna some way like them no have mother listen to me no you no own no man nothing you no obligated to the man after a No fi him pussy/pum pum and I care less if you want vex cause uno know a the truth me a talk ,none a my ex Cyaah class me so cause me have files when them say them did want me back all when me never fuck the boy murdaa.
From the boy real to you gyaliee the boy Fi get big up me Naa ask a tell me a tell you gyalie cause sometimes some a we get the good man them eno and a run them and keep the dutty one them Weh want we only for sex and Naa post we are make we feel good. When done them say we a yam and this and that my question is what is a yam 🍠 head??from you can tell me what is a yam head you can tell me say me is a yam head.

The Secret To Sex Tails
   Chapter 15

   Me naa lie from the boy a fuck good big up the boy gyaliee murdaa😂😂.Listen to me no from the boy enter bedroom him kiss lady Pon her neck,bite me yh Yh and when me say that me No mean the boy Fi bite out you neck Eno me mean make the boy gi you some icky make them think is a vampire murdaa😂😂you know me fi Gweh thou me need to leave yah so too nice,boy all trace me spine with ice and trust me uno cyaah say girl no make two sound ikaya voice" ah ah"mercy!!No woman Cyaah tell me say them no like boring sex end a the day fuck Fi nice the way it fi nice me can talk bout it 24/7 crazy if you naa fuck good bye ✌🏾.
The boy just a give to you till you foot all shake murda then the lady all turn vibrator inna bed 🛌 .Listen this coming like when the boy a take back you virginity like kartel voice"remember when me take virginity first at ramping shop"murda the way the boy a tell you say sex nice him a tell you say you have a fucking tight ole murdaa Masicka voice"love how you pussy feel like gold tight ole"🔥🔥.The boy a make you know say him no know what you do to him eno but him cannot leave,All uno man to uno can have a woman Weh a spice up the bedroom and still cheat like why man!!.
Boy a make you know say if you leave him a obey your pum pum gyalie woieee if the boy leave just know you a give him one lady saw"if him leff a No your pussy fault the only fault pussy have a Fi Chip the hood Rass me posses wid the good underneath when the boy fuck you pussy him no tap kin teeth 🦷😂😂🔥Woieee...
Remember big up the boy from him do you good girl and no listen you fuck out friend them and leave the boy murdaa😂😂.

I Hope Y'All Are Enjoying The Book
Thanks For Reading
With love ❤️
Like,Comment&Share Babies
❤️🙏🏾