The Soul Call Relationships💔

Chapter 18

     Hey you see some a uno soul call man and woman Fi gweh eno cause uno tell uno partner say uno love them and still cheat pon them hey move uno naa no mommy daddy bloodclatt love. How uno dweet,tell the person say uno love them and still cheat some a uno fi get all lick down eno cause uno tell the person uno love them and still tek them things move this nuh and gweh man.

   You see you girl and you boy me tell you inna me last chapter eno them say love a no something fi play with eno,sometimes it cause something's to you self yuh Affi wonder if a duppy a follow you gwann play with the people them bloodclatt love and see yere,all if you a cheat I advice you to stop babes me no want you get hurt."Me understand eno bout the whole cheating season or series listen sometimes a you partner cause the cheating yere but remember gyaliee never send you go cheat you understand me certain things we fi lowe.

  -Listen cheating come with nuff things that's why me cyaah bada cause me would a give a boy bun yes weh you hear bout boy Affi feel Weh me did a feel before and me Naa pretty it up Fi nobody that's me No take things from man me love crazy when done the boy Wah tell me bout Tom,Dick,Harry and Old Lady' hey dutty boy move you naa no bloodclatt love murdaaa😂. The way my man stay me Affi big up the boy girl remember aunty gyoll tell uno eno if the boy a perform good inna the relationship big the boy not too much girl cause when you over dweet with your a gyol or boy ago feel like them want size and we no want Affi cut them back to a normal size.

 The way my  man stay me Affi big up the boy girl remember aunty gyoll tell uno eno if the boy a perform good inna the relationship big the boy not too much girl cause when you over dweet with your a gyol or boy ago feel like them want size and we...

   Another thing to stop tell people wah a gwann Inna you relationship like stop that good god man the time you a tell she and him and another a plan them a plan Fi take you partner,
TALK TO YOU MAN ‼️TALK  TO YOU WOMAN‼️ TALK TO YOU PARTNER ‼️

   Another thing to stop tell people wah a gwann Inna you relationship like stop that good god man the time you a tell she and him and another a plan them a plan Fi take you partner,TALK TO YOU MAN ‼️TALK  TO YOU WOMAN‼️ TALK TO YOU PARTNER ‼️

a No everybody a root for you relationship to work out the same people yaah vent to can be the same people Weh a try take you man.
Jealousy is real ,stay woke.

Me naa go play nice and no gwaan like me never use to get the so call relationships to Yh gyaliee ,aunty gyol use to get it to and Affi play dumb when she is listen to me no the boy/girl will leave out in the dust without no water certain things we Fi lowe .