The Isles Of The Boy

Chapter 16

Bip bip bap remember ladies you see from the boy start spend Pon you remember the boy a start show you some ownership but you see some a them big foot boy yaah love take disadvantage a it a some a uno ladies to,some man and woman like uno Fi get dump over board cause the man and woman a gi uno a inch and uno follow uno fuck out friend gone take the mile😂😂woiee,listen you see my man him love me and me love him but end a the day me Fraid a man and fraid Fi take man things cause when you and them fall out a them same one a come tell you say them do this and that for you and ray and tay well a no every partner stay so cause you Cyaah take one bad Apple spoil the brunch. Some a uno a man and woman tekkie tekkie and if you know what me mean do some more research 🧐😂Yh the lady sent you go do research murdaa haha,go so now boom boy buy lady Clark's me Naa take that but end a the day a my insecurities do that so him lucky,you see if you get fi know the lady good you know say me No take things from people so easy.
Me naa lie me go through nuff relationship and yet still never take nothing too big but bad to bad TC done say it eno as a boyfriend or girlfriend you can buy you partner something nice gift Fi gift surprise each other No do something sweet murda 😂everyday uno just want fuck fuck so no Sah all fi uno pussy and cocky suppose to Likkle bit and tired jesus I tired😂somebody come tek me phone deh murdaa .
The boy all gi you a likkle Detxa Daps and say me Naa leave you a fuck you forever and ever listen from the boy tell you that eno a done it done Watch wedlock Pon pum pum and cocky eee mercy😂,have you listen to the new Alaine and Dexta Daps See It Yah Looooo them a make you know say you no need fi search no more cause it done inna you partner babes,but you know say them trick we me no believe inna cheating Eno but sometimes it's worth giving me Naa say you muss give you partner bun eno all if you do it is not me cause that boo a you do that Pon your terms no mix me before me turn you up side down like the clock a half way tree woiee murdaa me ago leave the media eno,all sometimes some a we woman and man get take Eno and we cyaah do nothing bout that's why me always say if the boy or girl leave is not my fault lady saw did done tell we eno if the girl or boy have you man you cyaah do nothing bout it crazy,kartel voice "as one gone a next one born"murdaa😂Vanessa Bling a make you know say a one man to your thing girl.

Sometimes Inna you head you relationship a give you one Valiant &Stalk Ashley "Yh me shouldn't fuck har so why you dweet den" murda certain things we Fi lowe as big people eno me tell you say love hard eno and you never want believe the lady remember you partner can have you inna one big choke ole mercy jesussss I tried😂😂then Watch yam Fi the boy or gyol🍠💍💔all me know some a uno love get uno self kill end a the day man.
"STOP THE VIOLENCE AGAINST WOMEN IT NO LOOK GOOD MAN"
A your pum pum leave the girl man if she want to leave make she leave and stop kill off the ladies me wonder if uno No have heart when uno No abuse and kill woman Weh uno get out a if uno No have mothers sisters cousins and aunties good god man just leave them alone if them want to leave.

                         The Good Boy/Man
                               Chapter 17

                         The Good Boy/Man                               Chapter 17