SELAMMLARR
NASILSINIZZZ
🌸🌸🌸
Sevgili çirkin ördek yavrusu
Mektup yazmayı bilmiyorum, daha önce hiç yazmadım tabii ortaokulda Türkçe öğretmeninin yazdırdığını saymazsak...
O yüzden şimdiden kusura bakma, o gün seni durduramadım çünkü kendimde o gücü bulamadım, hem asıl konuya geleyim. Bence yeni bir başlangıç yapalım sana kaba davranmamı unut, yada yaptığım başka seni üzen,kıran her neyse unut ve akşam benimle yemeğe gel. (Adres ve saat zarfın içindeki diğer kağıtta yazıyor, telefon numaram da var istediğin zaman bana ulaşabilirsin ve son olarak isteğimi kabul et.)
Sevgilerimle
Emir Bektaş' tanNihayet oturduğum koltuktan kalktım zarfı alınca salona gidip oturmuş ve birkaç kez okumuştum emin olmak için şaka falan mı yapıyordu acaba?gitmelimiydim?hayır, hayır gitmicektim hem söylediği restoran oldukça popüler bir yerdi, annem ile babam tanınan iş insanlarıydı,ve anladığım kadarıyla Emir'in de ailesinin durumu iyiydi, aksi takdirde öyle bir villa da yaşayamazlardı.
Beraber görüntülenmemiz gündeme bomba gibi düşerdi ve ben göz önünde olmayı sevmezdim bu yüzden o restorana gitmicektim orası hep magazin dolu olurdu.
...
Saat 17:48 e gelmişti ve ben tüm gün boyunca yatağımda yatmıştım canım çok sıkılıyordu,tam bilgisayarın şarjını almak için ayağa kalkmıştım ki telefonumun ekranından annemin aradığını gördüm, telefonumu sessizde bırakmıştım.
Telefonu açtım ve annemle konuştum zaten tek başıma canım sıkılıyordu üstüne annem bugün eve gelemiyeceklerini şehir dışında işleri çıktığı için bir kaç gün tek kalacağımı, bir arkadaşım da kalabileceğimi veya benim için bir otel ayarlayabileceklerini söylediler çünkü taşınma şirketi eşyaları yeni evimize götürecekti. Daha önce de böyle olaylar yaşadığım için hiç şaşırmadım zaten annemle babamın şehir dışında toplantıları oluyordu hep bazen taşınmamıza denk geliyordu bu.
Masaya telefonumu bırakırken zarfı gördüm ve tekrar açtım canım çok sıkılıyordu annem ve babam da gelmeyeceklerdi zaten yemekten sonra annemlerin bana ayarladığı otele giderdim bu yüzden büyük el çantasına birkaç günlük ihtiyacım olacak şeyleri aldım.
Üzerime siyah şık bir elbise giydim saçlarımı dalgalı yaptım hafif bir makyaj yapmıştım, aynada kendime baktıktan sonra telefonumu elime aldım Instagram a girip hepsinin isteğini kabul edip geri takip ettim daha sonra hesabımı yeniden herkese açık hale getirdim.
Odamdan çıkmadan önce siyah büyük el çantasını ve küçük el çantamı aldım ,küçük el çantamda kolyemle uyumluydu inci kolye ve küpelerimi özel günlerde kullanırdım geçen yıl doğum günümde babam almıştı annemde onunla uyumlu bir siyah minik çanta almıştı çantanın tutma yeri incilerdendi.
Topuklu ayakkabılarımı da giydim ve evden çıktım, Emir arabasıyla evin önünde bekliyordu kapı sesini duyunca başını telefondan kaldırmıştı, yaslandığı yerden doğruldu telefonunu siyah ceketinin iç cebine koydu simsiyah giyinmiş, saçlarını özenli bir şekilde yapmıştı.
"Selam,açıkçası teklifimi kabul edeceğine ihtimal vermiyordum."
"Bende ihtimal vermiyordum, sonra annem arayıp birkaç gün şehir dışında toplantıları olduğunu söyledi ve taşınma şirketi eşyaları taşımak için eve gelecekler yarın ,bende birkaç gün bir otelde kalacağım yemekten sonra beni bırakabilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte tebessüm
Novela JuvenilAilesinin işi yüzünden hiç düzenli bir hayata sahip olmayan Defne Nur Arslan ın yine bir yere taşınacakları zaman ve taşıdıklarında başına gelen hem kötü hem iyi olaylar. Yeni okulunda edindiği arkadaşlıklar, başına açtığı belalar, okulda herkesin...