✵
13 𝖮𝖼𝖺𝗄, 2010.
Dahi, İdealist, Amerikan Vatansever.
Efsanevi silah geliştiricisi Howard Stark'ın oğlu henüz küçük yaşlarda parlak ve eşsiz zekâsıyla tüm dikkatleri kolaylıkla üstüne çekti.
4 yaşında ilk devre kartını yaptı. 8 yaşında ilk motorunu ve 17 yaşında en yüksek dereceyle MIT'den mezun oldu.
Ardından gelen bir devin ölümü.
21 yaşına gelen savurgan evlat babasının tahtını devraldı ve Stark Endüstrilerinin yeni CEO'su oldu.
Tony cennetin anahtarları sayesinde babasının şirketinde yeni bir çığır açtı.
Uzaydan hedefleme özelliği ile daha zeki silahlar, daha yeni robotlar.
Ayrıca günümüzün en sofistike teknolojik icadı Demir Adam zırhına sahip olan ve kullanan kişidir.
Bugün Anthony Stark özgürlüğü hedef alıp Amerika ve çıkarlarını tüm dünyada koruyarak silah endüstrisinin çehresini değiştirmiş bulunmaktadır.
Ödül takdimi öncesi yayınlanan tanıtım videosunun bitmesiyle kürsüye çıkan siyahi adam önündeki insanlara ufak bir gülümseme sunarak mikrofona eğilip konuştu.
"Amerika için yaptıkları ve üstün başarıları için bu ödülü Bay Stark'a takdim etmekten onur duyarız."
İçinde yatırımcıların, bilim adamlarının ve sosyeteden önemli isimlerin bulunduğu yüzlerce kişilik salonda şiddetli bir alkış sesi yankılandı.
Ardından gelen sessizlik ve tuhaf bekleyiş ise bir klasiği ortaya koyuyordu.
Tony Stark orada değildi.
Rhodey göz devirmemek için kendisini şiddetle sıkarken önündeki kalabalığa doğru medya gülümsemelerinden birini verdi.
Sesini pozitif ve profesyonel tutmaya çalışarak, "Bay Stark bugünlerde Demir Adam sorumluluğu ile beraber çalışmayı elden bırakamıyor. Bu saygıdeğer ödülü onun adına almaktan gurur duyarım. Hepinize iyi akşamlar diliyorum. Tanrı bizi ve Amerika'yı korusun. Çok yaşa Demir Adam." diye ortamdaki uyumsuzluğu biraz da olsun çekip aldı.
Platformdan inip sahne arkasına kaybolurken ekip çalışanlarına özür dileyen bakışlar atarak telefonuna sarıldı. Bunun kaçıncı olduğunu sayamıyordu bile. Afganistan olayından sonra Tony'de gözle görülür ciddi değişimler yaşanmıştı. Rhodey bir adım ileri giderek onun olgunlaştığını bile söyleyebilirdi ama arkadaşlıkları çok eskiye dayanan adam bu lanet huyundan vazgeçmeyi bir türlü beceremiyordu.
Telefonun birkaç kez çalmasının ardından Tony'nin yine aramalarına cevap vermeyeceğini anladı.
Hedefinden hiç şaşmayan ikinci numarayı tuşlarken kendi kendine mırıldandı. "Gerçekten de çalışıyor olsan iyi edersin Tony."
"Zar sırası kimde? Hey, ver şunu! Burada hilecilere yer yok."
Tony yanındaki oldukça güzel ve çekici kadının üflediği şans saçan zarı fırlatırken 7 gelmesi ile ağzından keyifli bir bağırış çıktı. Dönüp başını hafifçe Happy'nin omzuna vurdu ve vakit kaybetmeden masaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗌𝗍𝗈𝗇𝗒: 𝗁𝗈𝗐 𝗂 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋
Fanfiction•marvel au. Çocukluğunu ve gençliğini dolaylı yollardan zehir eden süper askerin buzdan çıkış haberini alan Tony Stark için hayatı dönüm noktasına girmiştir. |devam ediyor|