İlk bölümlerde çok fazla animeye ve mangaya bağlı kaldım. Sonraki bölümlerde farklı bir şeyler katmayı düşünüyorum umarım hoşunuza gider. İyi okumalar <33
Bugün U.A Akademisi'nden bir zarf geldi. Kabul edildiğimden şüphem yoktu ancak kaç puan aldığımı gerçekten merak ediyordum. İkizime de aynı şekilde gelmişti. Odama çekilip zarfı hızlıca açtım ve içindeki yuvarlak metal plakadan hologram gibi bir ekran çıktı. All Might konuşuyordu.
"Genç Nanami! U.A Lisesi'ne kabul edildin. Hemde oldukça yüksek bir puanla giriş sınavında birinci oldun. Bu başarını en içten dileklerimle kutlarım!U.A Lisesi'ne Hoşgeldin!"
All Might konuşmasını kısaca bitirdikten sonra ortaya bir skor tablosu çıktı. Ben robotları yenerek 105, jürilerden ise tam puan yani 100 puan alarak toplamda 205 puan almıştım. 2. Olan kişi ise ikiz kardeşim Miharo olmuştu ve o da 170 puan almıştı. 3. ve 4. olan kişiler ise Bakugou Katsuki ve Tenya Lida'ydı. Tenya ise bilgilendirme sırasında soru soran o çocuktu. Çok mutluydum. Sonuçları aileme de kısa sürede iletmiştim ve onlarda benimle ve ikizimle gurur duymuştu.
-3 Gün Sonra-
Bugün U.A Lisesinde yani yeni hayatımda ilk günüm. Yine erkenden kalktım. Yüzümü yıkayıp önceki günden ütülenmiş olan formamı giydim. Saçlarıma şekil verdim ve postacı çantamı aldım. Aç hissetmiyordum o yüzden kahvaltı yapmayı da düşünmüyordum. Aşağı annemin yanına indim. Miharo çoktan uyanmıştı ve hazırdı.Miharo: Günaydın Nanno!
Nanami: Günaydın sanada.
Hala biraz uykulu olduğumdan sesim boğuk çıkmıştı.
Nanami: Bugün kahvaltı yapmak istemiyorum. Aç değilim.
Anne: İlk günden yemeden gitmemelisin. Birşeyler atıştır Nanno.
Miharo: Ben çoktan kahvaltımı yaptım.
Bende hızlıca birşeyler yedikten sonra evden çıkıp U.A Lisesi'ne gittik.
Miharo: Yollarımız burada ayrılıyor Nanno. Kendine dikkat et.
1/B sınıfının yolunu tuttu. Bende kendi sınıfın olan 1/A sınıfına sessizce ilerledim. Kapı gerçekten oldukça uzundu. İçeri girdim ve 4 numaralı sıraya çantamı bıraktım. Diğerleriyle tanışmak istediğimden sınıftakilere hızlıca bir göz gezdirdim. Denki ile aynı sınıftaydık bu yüzden ilk onun yanına gidecektim. Denki'nin yanında ise mor saçlı ufak tefek bir çocuk ile kırmızı saçlı bir çocuk duruyordu. Yanlarına gittiğimde beni yavaşça süzdüler.
Nanami: Merhaba Denki!
Denki:Merhaba Nanami. Bu Nanami size bahsetmiştim.
M: Vay canına! Gerçekten söylediğin gibi çekiciymiş.
Daha ufak olan çocuk bunu söylemişti. Denki susmasını istercesine çocuğu kolu ile dürttü. Ben ise gülümsemekle yetindim.
K: Ben Kirishima. Memnun oldum. Bu da Mineta.
Nanami: Tanıştığıma sevindim.
Biraz daha konuştuktan sonra sırama geçtim. Midoriya kapıdan içeri girdiğinde herkesin gözü ona çevrildi. Bende onun yanına yavaşça ilerledim.
Nanami: Merhaba Midoriya! Ben Nanami. Seni birçok kez görmüştüm. Özellikle de haberlerde.
Midoriya utanmış gibi görünerek elini boynuna götürdü. Bu arada Bakugou ile de aynı sınıfta olduğumuzu farketmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero Academia- After Secrets
FanfictionNanami Ryoko, kahraman olma hayalleri kuran hırslı bir kızdır. Giriş sınavına katılarak U.A Kahramanlık Akademisi'ne kabul edilir. Bu zamana kadar aşk ile ilgilenmeyen Nanami, kendini bir aşk üçgeni içinde bulur. Ama Nanami'nin bilmediği çok büyük...