[8]

250 23 78
                                    

Birlikte suda yürürken Midoriya özgünlüğünü kullanarak parmağını sakatlandığı için sürekli inliyordu.

Nanami: Midoriya-kun,özgünlüğümle seni iyileştirmemi ister misin?

Midoriya:S-sorun yok Nanami,biraz daha dayanabilirim. Boşu boşuna enerjini tüketme.

Nanami:Boşuna olmayacak.Sonuçta bize lazımsın.

Diyerek gülümsedim ve elini tutarak Midoriya'yı iyileştirdim. Ama bu birkaç dakika sürmüştü  çünkü özgünlüğümü oldukça fazla kez kullanmıştım. Ayrıca Midoriya'nın yarası hala tam iyileşmiş değildi büyük ihtimalle  hafif sızlıyordu.

-Bakugou İç Ses-
Şerefsizin parmaklarına bak! Nasıl da bu anı bekliyormuş. Aptal herif... Onun yüzünden Nanami'm gücünü kaybediyor.

...

Nanami:Ana binadan uzak durmak bizim için daha güvenli Aizawa Sensei kötülerin büyük çoğunluğunu oraya çekmişti. Önceliğimiz yardım almak.

Bakugou elinde ufak patlamalar yarattı.

Bakugou:Geldikleri gibi giderler.

Midoriya: Ama Aizawa Sensei bizi korumak için o kalabalığın ortasına atlayarak kendini fazlasıyla zorladı bence.

Mineta: Bir dakika Midoriya yoksa sen.. Aptal,aptal,aptal! Senin yüzünden hepimiz öleceğiz. Öyle değil mi Nanami?

Diyerek bana sarılmaya ve göğüslerime dokunmaya çalıştı. Hemen onu ittim. Bakugou Mineta'nın üstüne yürüdü.

Bakugou: Seni piç! Kaçtır gözüme batıyorsun. Gebertirim seni! Bir daha bu kıza iğrenç şekilde yaklaşırsan seni s-

Katsuki'ye işaret verdim "sakin ol" dercesine. Beni dinleyerek derin bir iç çekti ama damarlarını hala görebiliyordum.

Bakugou: Severim diyecektim. 

Asui: Nanami-san özgünlüğünle tekrardan diğerlerinin ne yaptığına bakar mısın?

Bakugou: Görmüyor musunuz bu onun direncini azaltıyor!

Haklıydı, başım dönmeye başlamıştı. Öne doğru hafif sendelediğimde Bakugou omzumdan tuttu. Daha sonra bir kolumu kendi omzuna atarak ondan destek almamı sağladı. Kendisi de bir elini belime atmıştı.

Nanami: Başım..dönüyor. Ama yine de isterseniz son kez bakmaya çalışabilirim. 

Kendimi zorlayarak yeniden diğerlerinin ne yaptığına baktım. Artık yan etkiler ayakta durmamı zorlaştırıyordu. Aynı zamanda özgünlüğümü kullandıktan sonra görüntüleri hafif bulanık görüyordum.

Nanami: H-herkes aynı konumda. İyi iş çıkarıyorlar gibi görünüyor. Todoroki-kun çevresindeki tüm düşmanları etkisiz hale getirmiş ve şimdi planlarını öğrenmeye çalışıyor. Kaminari,Jiro ve Momo birlikteler onlar da ellerinden gelenin en iyisini yapıyorlar.

Genişçe gülümseyerek onlara sorun olmadığını göstermeye çalıştım. Başımı çevirdim ve destek aldığım Bakugou'ya baktım. Bir şey olduğunu sezmiş gibi endişeyle bana bakıyordu. Ama bir yandan bana olan bakışlarında bir farklılık vardı. Bana sanki dünyanın en değerli şeyiymişim gibi,beni koruması gerekiyormuş gibi bakıyordu. Sadece başımın dönmesi onu bu kadar  etkilemiş miydi?O sırada başım çok daha fazla dönmeye başladı ve dayanılmaz bir seviyeye geldi. Yürüyemeyeceğimi anladığımda dengemi tamamen kaybettim ve göz kapaklarım ağırlaştı. Gözlerimi kapattım ve kendimi teslim ettim.

-Yazar'dan- 

Bakugou Nanami'yi belinden tutarak kucağına aldı ve elinde olmadan kollarında yatan kızı incelemeye başladı. O tam anlamıyla kusursuzdu.

My Hero Academia- After SecretsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin