[10]

69 8 0
                                    

Merhaba! Uzun zamandır yoktum gerçekten çok üzgünüm  bazı   nedenlerle wattpade neredeyse hiç giremedim. Aktif olamadığım için bölüm yazmıyordum. Elimden geldiği kadar yazmaya çalışacağım.

Giriş yapamamıştım sonunda yapabildim! Aktiflik için atıyorum bu bölümü,sıkıcı olduysa kusuruma bakmayın ♡

Bu arada hikayemiz "bnhaxreader" kategorisinde 1.sıraya geçti bunun için de teşekkür ediyorum. Öyleyse artık geçelim<3

S: Onu beton zemine sıkıca bastırarak mi hareket etmesine engel olmaya çalışıyordun? Onu bu şekilde durduramazsın. Çünkü Nomu da senin kadar güçlü.

Alayla konuştuktan sonra Kurogiri'ye döndü.

S: Bu çok güzel, Kurogiri.

Nomu All Might'i baş aşağı tutarken bi yandan All Might'ın yarasının olduğu hassas bölgeyi deşiyordu.

All Might İç Ses:
Yapma,orası zayıf noktam. Ne biçim bir güç bu?

Dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.

A: İlk kez mi saldırıyorsunuz?Kendinizi hazırlasanız iyi edersiniz.

Shigaraki boynunu kaşıdı ve "Kurogiri." dedi kısık sesle.

K: İçimden kan ve iç organların fışkırmasını istemiyorum..fakat senin gibi birini içime memnuniyetle alırım.

Portal kapısı All Might'ın hemen yanında büyüdü.

K: İnsan gözünün takip edemeyeceği kadar hızlısın. Seni hareketsiz kılmak Nomu'nun göreviydi. Ve sonra bedeninin yarısı içeri girdikten sonra kapıyı kapatmak ve seni paramparça etmek benim görevim.

-Nanami'nin Bakış Açısından-

Midoriya: Nanami-san, Aizawa Sensei'yi taşımak için yerime geç.

Nanami: Olur,ama neden?

Ne olduğunu,Midoriya'nın aklından ne geçtiğini az çok tahmin etmeme rağmen sormuştum ama Midoriya sorumu cevaplamadan yürümeye başlamıştı. Midoriya gözlerinde yaşlar birikirken koşuyordu.

"Hayır,All Might..."
"Bana öğretmeni istediğim bir sürü şey var hala!" (Midoriya)

"Ne büyük ahmaklık." (Kurogiri)

Midoriya elini uzatırken Kurogiri Portal Kapısının içine onu da alacaktı. Endişeyle öne atılırken Bakugou benden önce davranarak özgünlüğünü Kurogiri'nin üstünde kullandı.  Büyük bir patlama sesi duyulurken Bakugou bağırdı;

"Çekil! Bana engel oluyorsun Deku!" (Bakugou)

Bakugou Kurogiri'nin içindeki plakayı tutup yere çarptı ve birkaç küfür savurdu. Bu sırada Todoroki yerleri buzlayarak gelmişti. Todoroki her zamanki soğukkanlılığıyla Nomu'yu etkisiz hale getirdi,All Might ise şaşkınlıkla onu kurtarmakta olan öğrencilerini izliyordu.

"All Might'ı öldürmeye geldiğinizden başka bir şey duymadım. " (Todoroki)

All Might kurtulup Todoroki'nin yanına geldi. Kirishima'nın da havalı bir giriş yapmasıyla kendimi tutamadan hızlıca Asui'ye taşıma işini devrettim ve zıplama özgünlüğü yaratarak Todoroki'nin diğer yanına atladım. Kirishima Shigaraki üstünde vuruş yapmayı denedi ama kaçırdı.

"Kahretsin! Gösteriş yapma fırsatını kaçırdım!" (Kirishima)

"Kendini beğenmiş tavırları bırak artık!" (Bakugou)

'Tch, diyene bak!' diye geçirdim içimden gözlerimi devirerek.

"Barışın sembolü sizin gibiler tarafınızdan öldürülemez. " (Todoroki)

Todoroki'ye bakış atarak sırıttım ve kılıç özgünlüğü yaratarak Kurogiri'ye defalarca darbe vurdum.

Uraraka gururla baktı.

"Baksanıza şuradaki Asui-chan değil mi?" (Uraraka)

"Hey!Hey!" (Uraraka)

"Hey! Yardım edin taşıyamıyoruz." (Mineta)

"Aizawa sensei mi o?"(Uraraka)

"Gidelim"

Uraraka giderken Mina'nın kollarında yatan 13 "Bu işi All Might'a bırakalım.Diger öğretmenler gelince güvenli bir yere gidin. " dedi zar zor çıkan sesiyle.

-Yazardan-

Öğrencilerin All Might'ı kurtarışını izleyen Shigaraki "Kurogiri, giriş ve çıkış yolumuzu  ortadan kaldırdılar. " dedi. "Sıkıştırıldık."

"Sizi dikkatsiz pislikler! Tam da düşündüğüm gibisiniz. " (Bakugou)

Belirli olan tek parçan  şişli ışınlanma kapısına dönüşebiliyor. O sis kapısı gerçek bedenini saklıyor değil mi?"  (Bakugou)

O zaman tamamen sisten oluşsaydın  ve fiziksel saldırılardan etkilemeseydin , o anda 'ucuz atlattım' demezdin." (Bakugou)

Bakugou Kurogiri'nin etkisiz hale gelen vücuduna eğildi  ve Nanami bir kez daha kılıç geçirdi.

"Şüpheli bir şey yaptığını sezersem,seni havaya uçururum. " (Bakugou)

Ona izleyen Kirishima şöyle yorum yaptı; " Davranışları  pek kahraman-vari değil..."

"Onları yakalamış olmalarının yanı sıra neredeyse hiç yaralanmamışlar. Bu zamane çocukları da bir başka. Kötüler Birliği'ni kötü gösteriyorlar." (Shigaraki)

Portalın içinde Todoroki'nin buzlarına maruz kalmış Nomu beklenmedik bir şekilde portaldan çıktı ve buzlanması nedeniyle parçalanan bedeninin yarısına rağmen ayağa kalktı.

Midoriya: Bedeni bölünmüş olduğu halde hala hareket edebiliyor mu?

All Might: Millet geri çekilin!

Nanami şaşkınlıkla izlerken Nomu'nun uzuvları yeniden çıkıyordu.

Shigaraki: Nomu seni yenmek için  yüzde yüz modifiye edildi. O son derece etkili bir insan-kum torbası. İlk olarak kapımızı geri almalıyız. Git Nomu.

-Nanami'nin Bakış Açısından-

Nomu hızla Bakugou'ya doğru atıldı. Büyük bir rüzgarın esmesiyle Bakugou'ya bir şey olacağı düşüncesiyle çok korktum. Odaklanmaya çabalayarak koruma kalkanı ve ışınlanma özgünlüğü yarattım. İlk defa iki özgünlüğü birlikte yaratıyordum,fazlasıyla zorlandım. Bakugou'nun önüne ışınlanarak koruma kalkanını kullandım. Bakugou ve benim çevremiz yeşil bir küreyle çevrelenmişti. Başarmama ve Bakugou'nun incinmemesine  sevinerek bir nefes aldım. Ama yanılmıştım çünkü Nomu'nun yumruğu kalkana isabet edince küre kırılmıştı,ben Bakugou'yu kenara iterken Nomu'nun yumruğu omzumu sıyırdı. Sadece küçük bir sıyrık olmasına rağmen acıyla dişlerimi sıktım. Büyük bir toz tabakası etrafımı görmemi engelliyordu. Yine de elimden geleni yapmıştım,en azından Bakugou zarar görmemişti. Başım dönerken dengemi koruyamadım ve yere yığıldım. Sağ elimi zarar gören  sol omzuma attım. Sızlıyordu ve elime baktığımda koyu kırmızı kanım ile kaplandığını gördüm. Acıyı görmezden gelmeye çalışarak gözlerimi kapattım. Bilincim hala açıktı.

M: Kacchan savuşturdun mu, harikasın!

-Yazardan-

Bakugou'nun alev kırmızısı gözleri kocaman açılmıştı,göz bebekleri küçülmüş ve Nanami'nin onun yüzünden zarar gördüğü düşüncesi onu mahvetmişti.

Bakugou: Kes gürültüyü pislik.

Koşarak Nanami'nin yanına geldi ve hemen kucağını alarak diğerlerinin yanına hafifçe indirdi.

Merhaba! Normalde bu bolumu ekim 2023'de yazmistim fakat 1 yilin ardindan yeni bolum yazmaya basladigim icin kisa da olsa 1 yil once taslakta kalan bolumu yayinlayacagim 🎀💋
Optum hepiniziii Ayrica yeni yazmaya basladigim bir MHA kitabi daha var, yayinlasam okur musunuzz?







My Hero Academia- After SecretsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin