Sabah erkenden All Might'ın U.A Lisesi'nde öğretmenlik yapmaya başladığını duyan muhabirler U.A Lisesi'nin kapısına dayandı. Öğrencileri bir soru yağmuruna tuttuktan sonra Aizawa Sensei onları dışarı göndermişti. Muhabirler ise içeri girmeye çalıştıklarında dev bir kalkan okulu çevrelemişti. Çünkü kötü adam saldırılarına karşı okula U.A Lisesi büyük ve sıkı önlemler alıyordu. Güvenlik sistemi oldukça hassastı bu yüzden okulda daima güvende olduğumu hissediyordum. Sınıfta ise Aizawa Sensei dün gerçekleşen Temel Kahramanlık Çalışması hakkında bizim ile konuştu. Özellikle Bakugou ve Midoriya'ya işleri abarttıkları ve meseleyi kişiselleştirdikleri için bıkkın bir tavırla uzun bir nutuk çekti. Daha sonra sınıf temsilcisi seçeceğimizi açıkladı. Aday olup olmamakta kararsızdım her ne kadar lider ruhlu biri olmuş olsam da bu sorumluluğu kaldırabilir miydim bilemiyordum. Herkes temcilci adayı olmak için can atarken ve bağırışırken Lida tüm sınıfı susturdu ve bu seferde kendisi konuşmaya başladı.
"Sessiz olun lütfen!Bu iş diğerlerine liderlik etmenin ağır sorumluluğunu üstlenmek demektir.Her isteyenin yapabileceği bir iş değil. Etrafınızdakilerin güvenine sahip olmanızı gerektiren bir görev.Gerçek lideri seçmek için demokrasiye başvurmak istersek,onu seçmek için bir seçim düzenlemeliyiz.Siz ne dersiniz Aizawa Sensei?"
"Süre dolmadan yapın da gerisi umrumda değil."
Sarı uyku tulumuna gömülerek yere yattı. Ani bir şekilde bende adaylığımı ortaya koymaya karar verdim ama pek hevesli değildim.
Seçim Sonuçları
İzuku Midoriya 3
Nanami Ryoko 2(Neredeyse herkes kendine oy verdiği için bu kadar az oy sayıları)
Lida titriyordu çünkü sıfır oy almıştı. Yani kendi kendine bile vermemişti. Aizawa Sensei kazananları yani seçilenleri açıkladı.
"Öyleyse sınıf temsilcisi Midoriya'dır ve temsilci yardımcısı ise Ryoko'dur. "
Öğle yemeğini normal bir şekilde yerken birden bire alarmlar çalmaya başladı.
"3.seviye güvenlik ihlali. Bütün öğrenciler derhal binayı terketsinler. "
Nanami: Neler oluyor? Saldırı mı?!
Hemen oturduğumuz masadan kalktık ve çıkışa koşmaya başladık. Ama herkes itişerek önde kaçmaya çalışıyordu. Zar zor koridora çıktığımızda Lida camdan baktı ve bizlere yalnızca gazeteciler olduğunu söyledi. Ama sadece gazeteciler gelmiş olsaydı eminim ki böyle bir endişe olmazdı. Daha ciddi bir şey olmuş olmalıydı. Her neyse..Lida Urarakanın özgünlüğünü kendi üzerinde kullanmasını sağlayarak uçtu ve bağırarak duyuru yaparak öğrencilerin endişelenmemesini sağladı. Bizde hiç bir şeyin olmadığı düşüncesiyle sınıfımız 1/A'ya döndük. Midoriya sınıf temsilciliğini Lida'ya devretti. Onun daha iyi yapacağını düşünmesine sebep olan şey koridordaki kahramanca hareketi olmalıydı. Biz yerimize geçtikten sonra Aizawa sensei ayğa kalktı ve konuşmaya başladı.
"Bugünlük temel kahramanlık eğitimi,üç öğretmen tarafından işlenen bir derse dönüştürüldü. Ben,All Might ve bir kişi daha."
Elimi kaldırdım ve söz aldım.
"Bizden ne yapmamız isteniyor peki?"
"Kurtarma Eğitimi",diye yanıtladı Aizawa sensei.
Hemen fısıldaşmalar başladı ve ses yükseldi. Aizawa sınıfı hemen susturmak istercesine konuştu.
"Hey,daha sözümü bitirmedim.Bu kez kostüm giyip giymemeye karar verebilirsiniz.Çünkü becerilerinizi sınırlayabilmesi muhtemel olan kostümler var.Eğitim okul alanı dışında gerçekleştirilecek,dolayısıyla otobüse bineceğiz.Bu kadar.Hazırlanın."
Herkes hazırlandıktan sonra otobüse binerek yola çıktık.Todoroki ile yan yana oturmuştuk.Sohbet ediyorlardı ben de bir yandan başımı koltuğun arkasına vermiş uyumaya çalışırken onları dinliyordum.Ama neler olduğunu merak ettiğim için gözlerim açıktı.(Burada yazı tipini koyulaştırmadan yazıyorum.)
Asui:Midoriya,senin özgünlüğün biraz All Might'ınkine benziyor.
Midoriya afalladı ve ne diyeceğini bilemiyormuş gibi kekeledi. All Might'ın özgünlüğünden bahsedilince neden bu kadar gerilmişti ki?
Kirishima:Ama bir saniye Tsu,All Might özgünlüğünü kullanırken yaralanmıyor ki.Sadece aynı gibi görünüyorlar.
Midoriya derin bir şekilde rahatlamış gibi nefesini dışarıya verdi.
Kirishima: Ama basit büyüyen tipte bir özgünlüğe sahip olmak hoş bir şey.Bayağı gösterişli şeyler yapabiliyorsun.
Kirishima kolunu uzattı ve özgünlüğünü kullanarak katılaştırdı.
Kirishima:Benim katılaşma özgünlüğüm diğerlerine göre güçlüdür ama ne yazık ki dışarıdan pek öyle görünmüyor.
Midoriya:Bence gerçekten havalı!Kesinlikle profesyonellere yakışan türden bir özgünlük.
Kirishima:Profesyonel mi?Ama bir kahraman olarak popülerliğini de düşünmelisin.
Aoyama:Benim Navel Lazerim hem gösteriş hem de güç bakımından profesyonel seviyede.
Mina:Ama o kadar da harika değil,karnını ağrıtıyor ya.
Kirishima: Gösterişli ve güçlü bir şeyden bahsediyorsanız Todoroki,Ryoko ve Bakugou buna uyuyor değil mi?
Bakugou kafasını cama yasladı.
Asui: Bakugou hep siniri tepesinde dolaşıyor dolayısıyla çok popüler olacağını sanmıyorum.
Bakugou oturduğu yerden ayağa kalkarak bağırdı.
Bakugou:Ne dedin sen?!Dövüşmek mi istiyorsun?
Asui:Demiştim.
Denki:Birbirimizi o kadar iyi tanımıyoruz yinede karakterinin lağıma bulanmış olduğunu herkesin anlamış olması harika bir şey.
Bakugou:Ne biçim kelimeler kullanıyorsun sen rezil herif!Öldürürüm seni!-YAZARDAN-
Nanami konuşmanın kalanını dinleyemeden uyuya kalmıştı bile. Son zamanlarda çok fazla özgünlük yarattığı için iki katı daha fazla yorulmaya başlamıştı. Ama Nanami'nin uyurken farketmediği şey, başını yanında oturduğu Todoroki'nin geniş omuzlarına koymuş olduğuydu.Yarı uyanık olan Todoroki ise kızın başını kendi omuzlarına bırakmasına, saçlarının ve bedeninin ona daha da yaklaşmasına izin vermişti.
💗
Shoto ile yakıştırdınız diye bu şekilde yazdım muwah♡Hızlı yayınlamak istediğim için daha kısa yazdım hafta sonu da bölüm atarım büyük ihtimalle ama bilemiyorum hayalet okuyucu olmayın lütfen hevesim kırılıyor..
725 Kelime <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero Academia- After Secrets
FanfictionNanami Ryoko, kahraman olma hayalleri kuran hırslı bir kızdır. Giriş sınavına katılarak U.A Kahramanlık Akademisi'ne kabul edilir. Bu zamana kadar aşk ile ilgilenmeyen Nanami, kendini bir aşk üçgeni içinde bulur. Ama Nanami'nin bilmediği çok büyük...