8

249 33 17
                                    

საწოლზე ნაზად დამაწვინა და ზედ გადამაწვა. ტუჩებს მიკოცნიდა.

- ტ..- კოცნა. - ტკბილო - ჩემი ქვედა ტუჩი კბილებს შორის მოიქცია და წუწვნა დაუწყო. უცნაურ ხმებს გამოსცემდა. მეორე ხელით ფორმას მხდიდა. წინააღმდეგობა არ გამიწევია, პირიქით კოცნაში ავყევი. ხელები მის დაკუნთულ მხრებს გადავუსვი და მის პრესებზე თითები ავატარე. დაიკვნესა.

რატომ ვაკეთებ ამას? არ ვიცი. ერთხელ ვცხოვრობთ ჯანდაბას. ახლა ამას ვამბობ, მაგრამ ვიცი რომ ხვალ ვინანებ.

- აა მეტკინა - კოცნა გავწყვიტე და ჩემს დასისხლიანებულ ქვედა ტუჩს თითებით შევეხე. - შენი პირსინგები მტკენს!

- ბოდიში არ მინდოდა - ტუჩი მოიკვნიტა და სისხლი ენით მომაშორა. კოცნით ყელზე გადავიდა.
ხელი მის სპორტულ შარვალში შევუცურე და მისი გამაგრებული ორგანო დავანძრიე.- ააჰჰჰ ჯანდაბა - ჯერ მხოლოდ იმითაც კი ვსველდებოდი, რომ მისი ცხელი ამონასუნთქი კანზე მხვდებოდა. შარვალი ჩავხადე.

ფორმა მთლიანად მომაშორა. ბარძაყებზე ხელი ჩამავლო, ფეხები გამაშლევინა და მის გამობერილ უბეს მთელი ძალით მიმაჯახა.

- ააჰჰჰ - სიამოვნებისთან თვალები აატრიალა. ფეხზე ისევ ხელებს მიჭერდა. მტკივნეულად მომაწვა მისი ქვასავით გამაგრებული ორგანო. თეძოები შეარხია და ისე მოთავსდა რომ მისი პენისის პულსირება და სიცხელე ზედმეტად კარგად მეგრძნო კლიტორზე. საშინლად მესიამოვნა. ხელები თმაში ჩავავლე და ძლიერად მოვქაჩე.

ცოტა ხანი ასე ვიყავით. დრო და დრო თეძოებს შეარხევდა და მისი პენისით ძალიან მაწვებოდა. ორივეს საცვლები გვეცვა ახლა კი ჩემი საცვალი ორ წამში ნაფლეთებად აქცია. ორივე ხელი წელზე დამადო და ისევ მის ერექციას მიმახეთქა. ხელებს წელზე ძალიან მჭირდოდ მიჭერდა. მის პენისს წრიულად მიხახუნებდა შიშველი საშოს შესასვლელზე (ენის გასატეხი გამომივიდა :დ).

- ააჰჰ - კვნესოდა

- ჯონგუკაააჰჰ მჰმჰმმმ - ჩემს სითხეს ჯონგუკის შავი Calvin Klein ის საცვალი უკვე დაესველებინა. ბიუსტჰალტერი მომაშორა და მკერდის დაკოცვნა დამიწყო. კერტებზე მბწკენდა, აწვალებდა, მკბენდა და წუწნიდა - ააჰჰ გუკიი ააჰჰ - აწითლებულ, გაქვავებულ კერტებზე დამანერწყვა და ენა გადაატარა - ააჰჰჰ - ამ მომენტში ზედმეტად საყვარლად მომეჩვენა ჯონგუკი. ზემოდან დავყურებდი თუ როგორ იქცევდა ჩემს ძუძუს თავს მის საყვარლად აწითლებულ ტუჩებს შორის. მისი დიდი, შავი თვალებით ამომხედა. როცა ჩემს კერტს ტუჩებს აშორებდა მისი ნერწყვი ზედ მრჩებოდა.

in love with a playboy •|| J.jkWhere stories live. Discover now