7.Film

1 0 0
                                    

"Tehlikeli Yürüyüş"
"The Walk"

Robert Zemeckis tarafından yönetilen ve senaryosu Christopher Browne ve Zemeckis tarafından yazılan 2015 yılı yapımı Amerikan 3D biyografik drama filmi. 24 yaşındaki Fransız yüksek tel sanatçısı Philippe Petit'in 7 Ağustos 1974'te Dünya Ticaret Merkezi'nin İkiz Kuleleri arasındaki yürüyüşünün hikâyesine dayanıyor. Filmin oyuncu kadrosunda Joseph Gordon-Levitt, Ben Kingsley, Charlotte Le Bon, James Badge Dale, Ben Schwartz ve Steve Valentine bulunmaktadır.

Yönetmen
Robert Zemeckis

Yapımcı
Tom Rothman
Steve Starkey
Robert Zemeckis
Jack Rapke

Senarist
Robert Zemeckis
Christopher Browne

Dağıtıcı
Sony Pictures Releasing

Tehlikeli Yürüyüş filminde işlenen konu yaşanmış bir hikayedir. Bu hikayenin baş kahramanı da Fransız sanatçı Philippe Petit'dir.

Philippe Petit, 17 yaşındayken bir magazin dergisinde yer alan İkiz Kulelerin yapımıyla ilgili gördüğü haberle kararını daha çocukken verir.

Gençliğinde inşaat bölümünü okuyan Petit New York yapıları, denge sistemleri, yer çekimi ve fizik gibi konuları 6 yıl boyunca araştırır. 7 Ağustos 1974 tarihinde New York'taki Dünya Ticaret Merkezi'yle İkiz Kuleler arasında bir çelik halat üzerinde yürümüştür.

İllegal bir şekilde düzenlediği bu gösteriden dolayı mahkemeye çıksa da kendisine Central Park'taki çocuklar için bir gösteri düzenleme cezası verilir.

G.H.U.FWhere stories live. Discover now