🍁Episode 4🍁

27 2 1
                                    

     Okuldan çıkar çıkmaz annemin yeni bürosuna gittik. Annemin bazı iş arkadaşlarıyla da tanıştıktan sonra yapacak bir işim olmadığı için eski okulumda ki arkadaş grubum ile buluşmaya karar verdim. 


                                                        |BEYİN NAKLİ ALACAKLAR| 

                                                                                                                  @ So_Yeonkm

                                                                                                                  Pişşştt Bakın biii!

                                                                                                                  ALOOOO

@Ryu_shn 

Ooo kaçak yazmış bakıyorum daa

@WENDY_birmarkadıraşko  

Efendim aşkkk

@Taetae

Yağuşuklu suratımı mı özledin kızz


                                                                                                                @ So_Yeonkm 

                                                                                Ölmek istemiyorsan sus                                                                                                                                                    Taehyung

                                                                             Yaaa nerdesiniz bi bakınnn

@MyNameİsNiki

ufff bir susun

Söyle seo

                                                                                                                       @ So_Yeonkm

                                                                                                                     Şimdi benim canım çok sıkıldı                                                                                                                                      diyorum ki her zaman ki                                                                                                                                                  kafeye gidelim. Ne dersiniz?


@TaeTae

Bana uyarr

@Ryu_shn

Ben de gelirimm 

@MyNameİsNiki

Ben gelmiyorum koşuyorum

@WENDY_birmarkadıraşko

Olur Ay seo okulu da anlat yakışıklı falan var mı


                                                                                                             @ So_Yeonkm

                                                                                                              kflvnc Tamam 30 Dk ya ordayım


                                                                      🍁🍁🍁

Hep beraber bir masaya oturduk ve siparişlerimizin gelmesini bekledik. Bir yandan ise sohbetimizi ettik

"So-yeonn anlatsana okul nasıl? mermerleri falan güzel mi?"

"Wendy senin asıl merak ettiğinin mermer olmadığını biliyoruz senin asıl derdin 'yakışıklı erkekler' öyle değilmi"

"Valla Ryujin haklı."

"Off sen taehyung ile Ryujin'i boş ver nasıllar yakışıklılar mı?"

"Cevabı almadan seni bırakmayacak"

"Niki sen bir sussana! eee hadii söylesene!"

"Boş vaktim olduğunda Basketbol sahasına gitmiştim. Tam hatırlamıyorum ama vardı herhalde"

"yaaa yakışıklı yüzleri nasıl unutabilirsin" 

     Wendy'nin sitemlerinden sonra siparişlerimiz geldi ve daha normal konular konuşmaya başladık. O sırada yan masamıza oturan 8 kişilik arkadaş grubu da gözümden kaçmamıştı. Yan sandalyemde oturan Taehyung hemen konuşmaya başlamıştı.

"Seo neye bakıyorsun?  Aç aslan yavrusu gibi. Canım onlar av değil 8 normal insan"

"Hayır , onlar normal değiller"

"Yani So-yeon eğer hayvan gibi anırmalarından bahsediyorsa evet normal değiller"

"Konu o değil. Bunlar..."

"eee bunlar ? kız söyle çatlatma insanı"

"Wendy 40 yılda doğru bir şey söyledi söylesene ne oldu?"

"Yani "

"Yeni okulumda ki basketbol oynayanlar vardı demiştim ya. Takımlardan birisi de bunlar"

     Sessizce söylediğim cümleme karşılık olarak hepsi bir yandan -özellikle Wendy- 

     nE diye bağırarak hem diğer müşterilerin hem de yeni okulumda ki o çocukların dikkatlerini üzerimize toplamıştık. Sarı saçlı olan bana dönüp;

"Sen okula yeni gelen kız değil misin ya? Hani basketbol maçına gelen. Ben Hyunjin.  Minho senin hakkında bir şeyler söylemiş-"

     Konuşmasını tamamlarken aynı zamanda kafasına yarım bardak suyun dökülmesi de bir olmuştu. Bu kişi kahverengi saçlı çocuktu.

"Heheh bu da Minho. Minho?"

"Ha ? m-merhaba ben de Minho. Tanıştığımıza memnun oldum"

"bende memnun oldum"

"senin adın neydi?" soruyu soran az önce tesadüfen adını duyduğum Bangchan'dı.

"So-Yeon. Kim So-yeon"

    Hepsiyle kısa bir tanışmadan sonra hepimiz tekrar kendi masamıza döndük. Arada Minho'nun bakışlarını üzerimde hissetsem de ona bakmamaya dikkat ediyordum. Niki bu sırada fırsatı geri çevirmeyip kulağıma fısıldamıştı.

"Seo Seo bu Minho seni mi kesiyor bana mı öyle geldi?"

"Ne alakası var Niki?"

"Bak aklıma bir fikir geldi."

"Ayy acaba o 'mükemmeller ötesi' aklına ne gelmiş olabilir çok merak ediyorum"

     fısıldaşarak konuştuğumuz için diğerlerinin bakışı bize dönmüştü. 

"İzle ve gör "

    Der demez omzuma kolunu atıp önüme gelen saçımı kulağımın arkasına ittirdi. Diğerleri kısaca ne olduğunu sorgulayınca Niki belli belirsiz bir kaç hareketiyle Miho'yu işaret etti. Diğerleri anlamış bakışlarla kaldıkları yerden devam ederken Minho'ya baktığımda Minho'nun artık bana bakmadığını fark ettim. Umursamayıp Konuştukları Konuya ben de daldım.

(1,5 saat sonra)

Kafeden hesaplarımızı ödeyip çıkmıştık. Eve vardığımda o kadar yorulmuştum ki kendimi bir anda yatağıma bıraktım. Ve fark etmeden uykuya daldım.

I NEED TO LOVE YOU -...Lee Minho X Girl Fanfic...-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin