epilogue: sonsuza dek mutlu

1.2K 135 99
                                    

d-day
son kez hos geldiniz ve keyifli okumalar
🪄💫

*

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Yıldızlar ve ay geceyi aydınlatırken Taehyung, asıl yıldızları gözlerinde taşıyan ve ışıltısıyla ayın gökyüzüne küsmesi sağlayabilecek sevgilisini bekliyordu. Yıllarca en yakın arkadaşı bildiği ama şimdi evi gibi hissettiren sevgilisi ile ilk randevularıydı. Biri kapının önünde diğeri ise odasındaki aynanın önünde kıpır kıpırdı. İçlerindeki heyecan bir an olsun sakin kalmalarına engel oluyordu.

Jeongguk son bir kez daha aynadan kendine baktı. Taehyung'un seçtiği kombini giymişti. Teninin gözükmeyeceğini düşünerek bu kombini seçen büyüğünün ise başına geleceklerden haberi yoktu. Jeongguk'u da en çok heyecanlandıran şey, sevdiği adamın gömleğinin sırt dekoltesini görünce vereceği tepkiydi. Büyük ihtimalle kafayı yer diye düşündü. Daha fazla dayanamayıp kıkırdayarak aşağı indi.

Kapıdan çıkıp koşar adımlarla ona yaklaşan küçüğünü izleyen Taehyung sakin kalmaya çalışıyordu. Jeongguk'un güzelliğine birçok kez şahit olmuş olmak ama yine de buna alışamamak içten içe hoşuna giden bir durumdu. Sarılmak için kollarını aralarken sabredemeyip birkaç adım da kendisi attı ve en sonunda sevdiği beden kollarının arasındaydı. Güzel kokusunu solumak onu bu kadar yakınında hissetmek delirecek gibi hissetmesine sebep oluyordu. Aslında onu asıl delirtecek şeyi kollarını Jeongguk'un beline sardığında fark etmişti.

Tamamen tenine temas eden elleri şaşırmasına sebep oldu. Taehyung ne olduğunu kavramaya çalışırken Jeongguk kafasındaki tilkilerle birlikte onun bu haline kıkırdıyordu. Büyüğünün bir elinden tutup kendi kendini döndürürken"Nasıl olmuşum?" diyerek işleri daha da zora soktu. Taehyung kalbini tutarak hafifçe eğildiğinde anlamsız mırıltılar dökülüyordu dudaklarından. Jeongguk ona yaklaşıp dikkatle dinlediğinde tanrıya dualar ettiğini ve sakinleşmeye çalıştığını anlamıştı.

Aradan geçen on dakikanın ardından Taehyung sakinleşmiş, Jeongguk ise biraz üşüdüğü için bir ceket giymişti. Arabaya binip yemek yiyecekleri restorantı tarif ederken bir an olsun ellerini ayırmadılar. Bu durum ne kadar delici bakışlara maruz kalsalar da restoranta girip oturana kadar da devam etti. Verilen siparişlerin ardından koyu bir sohbete daldılar.

"Şimdi gerçekten de size taşınamaz mıyım yani?"

"Bizlik bir sorun olmadığını biliyorsun sevgilim, ama annen ve babanın bu fikre sıcak bakacağını pek sanmıyorum."

"Teklifin hala geçerli mi? Eğer evlenirsek karışamazlar."

Jeongguk kıkırdadı ve istemsizce çıkarttığı cilveli sesiyle sevgilisinin ismini seslendi. Aynı zamanda koluna da hafifçe vurmuştu. "O kadar güzelsin ki Jeongguk. Ömrümün sonuna kadar seni güldürmek için çabalayacağımı biliyorum."

basorexiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin