Lütfen, normalde kullanmıyor olsanız bile bu bölümü aydınlık tema kullanarak okuyunuz.
(merak etmeyin cok kısa sürecek ve gözleriniz kör olmayacak!!)
⭐tesekkürler ve hos geldiniz!!⭐*
KUTSAL ARKADAŞLIK SÖZLEŞMESİ
Bu sözleşme Jeon Jeongguk(8) ve Kim Taehyung(10) tarafından hazırlanmıştır ve hiçbir şekilde iptal edilemez!!
Madde 1: Arkadaşınıza sadece sizin öyle seslenebileceğiniz bir takma ismi olmalı ve hep onu kullanmalısınız.
Madde 2: Arkadaşınız sizden yardım istediğinde (aileniz sizi eve çağırmadığı sürece) her şeyi bırakıp onun yanına koşmalısınız.
Madde 3: Arkadaşınız sizinle bir şey konuşmak istiyorsa sadece ve sadece onu dinlemelisiniz.
Madde 4: Tüm oyunları arkadaşınızla birlikte oynamak ZORUNDASINIZ eğer mahalledeki diğer çocuklar sadece birinizi oyunlarına alırsa ikiniz de koşarak ordan gitmelisiniz.
Madde 5: Arkadaşlar birbirini ağlatamaz ve kalbini üzemez. (en büyük kural!!)
Madde 6: Başka arkadaşlarla bazen oyun oynayabiliriz ama en yakın arkadaşımız sadece birbirimiz olabilir.
Madde 7: Ben(Jeongguk) Taehyung'u Jimin'den önce gördüm bu yüzden ben Jimin'den daha çok sevdiği arkadaşıyım.
Madde 8: Dün izlediğimiz ve ismini hatırlamadığımız filmdeki gibi arkadaşlar birbirine aşık olmazlar!! (filmin sonundaki gibi birbirlerine asla küsemezler de!!)
Madde 9: Kaydıraktan kayarken trenin başı her zaman Jeongguk olmalıdır. (çünkü ben daha küçüğüm)
Madde 10: SONSUZA KADAR birbirimizi sevmek ve arkadaş olmak zorundayız!!
Kim Taehyung Jeon Jeongguk
*fic 2k oldugunda minicik bir bölüm gelicek demistim üsenmeyip sözümü tutuyorum evet...
2k icin cok ve bir sürü tesekkürler!!
(yeni gelenler öpüorum sizi de kocaman)
sanırım final verdikten sonra basorexia'dan
uzun bir süre alacagınız ilk ve son bildirim
olacak bu:(ufak bir not olarak kücük junko ve taenin her seyin en basında birbirlerine nasıl söz verdiklerini gördük😖⭐
zaten siz bu sözü nasıl bozduklarını coktan biliyorsunuz:)
kendinize misler gibi bakın
kocaman öpücüklerr👋🏻🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basorexia
Fanfictionölü denizciler, kayıp galaksiler buldum gözlerindeler senden tek istediğim geçmişin, geleceğin benim olsun best friends to lovers - text