Uwu yeni bölüm karşınızda
Hakuji bakış açısı
Bacağımda olan ağrı yüzünden uyandım. Öyle böyle ağrımıyor yani. Yatağımdan doğrulmaya çalışırken aklıma yaşadıklarım geldi ve gözlerim doldu. O anda yatağımın kenarında olan notu fark ettim. Siyah bir zarf içindeydi ellerim titreyerek zarfı aldım. Ve oturur pozisyona gelip okumaya başladım.
"Nasılsın aşkım? Gözünün önünde birini parçaladım en fazla ne kadar iyi olabilirsin bilmiyorum ama umarım iyisindir. O ş*refsizi öldürdüğüm için bana sinirli olamazsın değil mi? Sonuçta sana senden izinin almadan dokunmaya çalıştı sana benden başka kimse izinsiz dokunamaz. Ölmeyi hak etti. Yaran ne zaman iyileşir bilmiyorum sonuçta benim gibi değilsin normal bir insansın. Bu arada öpücüğümü beğendin mi? Ah 113 yıldır bir şeyi bu kadar yapmak istememiştim. Gerçi sende istemesen karşı koyar- oh doğru unuttum o sırada baygınlık geçiriyordun değil mi? Ha bide "nişanlınla" ve onun babacığıyla vedalaşsan iyi edersin çünkü yakın zamanda onlar da benim midemde yerlerini alacaklar. Belki "nişanlının" kafasını saklarım ha ne diyorsun. Neyse aşkım sen dinlen. Tatlı mı tatlı rüyalar minik kuşum :)
Seni her şeyden çok seven biri
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mektubu okurken kanım dondu. Beni o mu kurtardı? Neden beni öptü? İlk öpücüğümü ona verdim öğh iğrenç. "Nişanlınla ve onun babacığıyla vedalaş" derken onları öldürmekten mi bahsediyor hem sen kimsin de bana minik kuşum diyorsun?! Daha önemli şeyler var 1. si o biiir insan değil! "Benim gibi değilsin normal bir insansın" diyerek kabul etti AAAA çıldıracağım. 113 yıldır en çok istediğin şeyin bu olması?! Bu ne çeşit bir takıntılı! Hem benim nişanlım değil ki Koyuki zaten bide Koyuki'nin kafasını nasıl saklayaca- gerçi bu ş*refsiz gözümün önünde başka bir ş*refsizi katletti. Hayatımın şoku ya gerçekten bıktım be! Etrafım ş*refsiz kaynıyor (benim bu paragrafı yazarken ki max ciddiyet = ╰(*°▽°*)╯puhahaha)
Sasuke bakış açısı
- HAKUJİ NERDESİN!
15-20 dakikadır bahçede Hakuji'yi arıyorum bundan öncede neredeyse herkese Hakuji'yi görüp görmediklerini sordum çünkü odada değildi. Bahçeye çıktığını görenler olmuş ama kimse onun içeri girdiğini görmemiş. Hatta bir iki kişide ormana doğru gittiğini görmüş. Ormana gitmeye korkuyorum. Çok yoruldum içeri bir daha bakacağım umarım odadadır imkansız olsa da umarım öyledir. Odaya giderken birilerine daha sordum ama yok kimse görmemiş. Odaya gittiğimde Hakuji'yi yatağının üzerinde oturmuş bir şekilde buldum elinde bir kağıt vardı ve şok içinde görünüyordu.
S- Hakuji?
*Sessizlik*
S- HAKUJİ!
Hakuji sesimle irkilmişe benziyordu bana korkarak baktı ve elindeki kağıdı buruşturup cebine koydu. Bende kapıyı kapatıp Hakuji'ye doğru bir kaç adım attım.
H- Oh Sasuke pardon duymadım naber? :) Yüzünde ki gülümseme o kadar sahteydi ki yüzüm ben istemeden garipser bir ifade takındı.
S- Hakuji burada ne yapıyorsun?!
H- Hiç öyle uyuyakalmışım acıktım yemek saati geçti mi?
S- Hakuji saat 10.30 oldu ayrıca uyumana imkan yok saat birde uyandık bugün. Hem o elinde ki kağıtta neydi?!
H- Hangi kağıt?
S- Bilmiyormuş gibi yapma aptal çıkar şu kağıdı
H- Her neyse ben acıktım aşağıdan bir şeyler alacağım açlıktan ölüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaza x Douma (douaka)
RomanceDouma'nın iblis olduğu Akaza'nın yani hakuji'nin bir insan olduğu evrendir.Yazım hatası olabilir ilk kitabım olduğu için pek bir beklentiniz olmasın. !!Sonradan oneshots kitabına dönüştürüldü!!