-2-

285 16 181
                                    

Yeni bölüm karşınızda umarım beğenirsiniz iyi okumalar kediciklerim

Akaza bakış açısı

Ne oldu bilmiyorum buraya nasıl geldiğimi de bilmiyorum fakat yanımda Douma ile üstümde kıyafet yokken uyandıysam bunun iyi bir anlamı olamaz. Ben bittim sevgilim tarafından ö*dürüleceğim son günlerimi aslında aşık olduğum adamla geçirmek güzeldi yavaşça yatakta doğrulup Douma'ya döndüm dün yorulmuş olmalı tek yaptığı altımda inlemek olsa da yorgun olmalı nazik bir gülümseme ile ona bakıp ayağa kalktım üstümü giydim hâlâ uyumakta olan Douma'yı temizledim sonra ise dışarı çıktım ilk gördüğüm kişi Nakime'ydi (sonsuzluk kalesinde yaşıyorlar olarak düşünün) dün seslerimizi duyup "sevgilime" anlatmıştır buna eminim çok ses yaptık ve görmüş olmalı zavallı Nakime travma kalmış olmalı "Nakime layd beni ****** ormanına ışınlar mısınız?" dediğim gibi elini biwasına attı ve kapı açılmadan önce şunları söyledi "Kimseye anlatmadım" Gerçekten mi!? Teşekkür ederim Nakime, yürümeye başladım sadece yürüdüm yürürken tanıdık bir aura hissedip arkamı döndün efendim bir kaç metre uzağımda bana bakıyordu hemen ona dönüp eğildim "Nasılsın Akaza?" dedi yumuşak sesi ile "Sizi gördüm çok daha iyiyim efendim siz nasılsınız?", "Beni şımartıyorsun Akaza hadi benimle gel", "Peki efendim" bir şeylerin farkında mı acaba? Her neyse düşünmemeliyim, "İyi misin Akaza?", "Evet neden sordunuz?", "Douma..." "Eh ne?", "Çok inledi mi?" (Yazar utanıyor (≧∇≦)) "A-anlamadım", "Neyi anlamadın gayet basit bir soru çok inledi mi? Peki bu senin hoşuna gitti mi? Sana donunmamamı istedin bende kabul ettim söylesene bir kaç saatlik bu olay kadar mutlu edebildim mi seni?" 

Aslında haklı ben... onu aldatmamalıydım nasıl özür dilemem gerek?

A- Ben özür dilerim sarhoştum

M- Douma'ya aşık değilsin yani?
Hassiktir 

A- Um ben

M- DAHA FAZLA KONUŞMA AKAZA ORUSPU OLMUŞSUN (Mudan seni bir s*kerim aklın şaşar Akazamla düzgün konuş)

AAAH ACIYOR ÇEKTİĞİMİN HADDİ HESABI YOK!! Gözlerim kararıyor...

(...)

?- Uyan Akaza

A- Hm?? Muzan-sama... nerdeyim?

 M- Ö*eceğin yerde

A- B-ben özür dilerim sarhoştum hatırlamıyorum yemin ederim lütfen beni affedin

M- KES PİÇ!!

M- KES PİÇ!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A- . . .

M- Tch güneş doğmak üzere gidip Douma ile savaşıp onun güneş yüzünden ö*mesine sebep olacaksın ki yapmazsan ikinizi de ö*dürürüm sen sadece benisin Akaza sadece benim

Akaza x Douma (douaka)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin