-10-

183 12 255
                                    

Selamlar yeni bir bölümle karşınızdayım bölüme geçmeden önce fanların bir teorisini size de demek istedim çünkü bu douma x akaza teorisi, Douma'nın çocukluk fotoğraflarında gözleri parlıyor ve gülümsemesi gerçek gibi. Douma aslında önceden az da olsa duyguları hissetti ama ailesi yüzünden bunları kaybetti. Akaza'ya karşı duygular beslediğini ama bunu asla kendince tanımlayamadığını söylüyorlar. Dayanakları ise Douma'nın hiçbir üst ayın ölümüne tepki vermemesini ama Akaza'nınkinde ağlaması ve ölmeden önce Akaza'yı düşünmesini sunuyorlar. Benim düşüncem bu bir fan uydurması yapımcı açıklamadı ama güzel belki gerçektir aslında dayanakları da yeterli ama neyse sizinde fikrinizi duymak isterim. İstek için teşekkür ederim iyi okumalar

*Düzenleme; bölüm aşırı derecede uzun vaktiniz olduğunda okuyun!*

*Düzenleme; bölüm aşırı derecede uzun vaktiniz olduğunda okuyun!*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akaza Osamu (Allah belanı versin Dazai) bakış açısı

Sabaha doğru yürüyüş yapıyordum acıktığımı hissettim fazlasıyla kan kokusu aldığım bir eve girdim gerçi sıradan bir evden daha büyük bir okul kadar büyük, içeride bir sürü insan olmalı bir koku dikkatimi çekiyor ama güneşin doğmasına az zaman kaldı o kokunun sahibini aramak yerine rastgele bir odada ki 3 insanı ö*dürdüm biri alkolik diğeri kadın. Kadınları ö*dürürüm ama yemem bu yüzden o iki ceseti saniyede küle çevirdim sonra diğer cesedin başına oturup yemeye başladım etraf kan olmuştu ama ben kirlenmeyi sevmediğim için temizdim. Bana doğru akan kanı temizlemek için uzandığım sürahi yere düşüp kırıldı tch tam da sırasıydı dimi!? Su üstüme doğru gelen kanı temizledi ama yemeğim su oldu neyse yapacak bir şey yok sıkıldım evime gitmek istiyorum yemeğimi yemeye devam edecekken bağırmayan ama kısık ses tonuylada konuşmayan bir ses duydum "Orada biri mi var?" az önce aldığım fakat varlığını unuttuğum koku bu kişiye aitti onu yemek güzel olabilir. Nazik ayak sesleri odaya doğru yaklaşıyordu sesinden bir erkek olduğu belliydi ama bir kadın gibi nazik yürüyor. Normalde evine biri girdiğinde insanlar tedirgin olurlar ama bu şahıs sanki hissetmiyor gibi korkusuzca odaya yaklaşıyordu vücudunda ki savaşma arzusu aşırı düşük hatta neredeyse hiç yok denebilir odaklanmasam yaşam arzusunu hissedemezdim muhtemelen ve heyecan, korku, üzüntü gibi duygular yok bir insan böyle olabilir mi? İnsanlardan ve güçsüzlerde iğreniyorum var olmamalılar. Hayatım boyunca basit duygular harici bir şey hissetmedim ne iblislere ne de insanlara karşı bana duygusuz diyenleri anlarım. Hayatım boyunca hiç aşık olmadım yönelimi mi bile bilmiyorum bu basit şey bile bana fazla. Anlam veremediğim bir şekilde bugünlerde bedenim aşk duygusunu istiyor gibi ama bilmiyorum. Hep tek gecelik ilişkilerim oldu sonra ki sabah hepsini ö*dürdüm ama farklı bir şey istiyorum sanki sevgi gibi... Gerçekten bugünlerde dikkatim çok dağınık ayak seslerinin kapıya kadar geldiğini fark etmedim bile, bir kaç saniye sonra kapı hafif bir gıcırtı ile açıldı içeri biri ilk adımını attı bende elimde ki kolu yavaşça yere bırakıp gözümü kapıya diktim, içeri benim insan yaşlarımda, uzun boylu, beyaz tenli, yakışıklı bir erkek girdi ama benim asıl dikkatimi çeken şey gözleriydi içerisinde 3 veya 4 renk vardı böyle bir iblis yaptığımı hatırlamıyorum insanların gözleri böyle görünemez dikkatimi çeken 2. şey başından beri söylediğim şey hissizlik bunu oğlanın gözlerine bakarak herkes anlar gözleri parlamıyor normalde her insanda yada ibliste yaşam enerjisi nedeniyle gözleri parlar ama bu erkek gerçekten farklı- benim iblis kral olduğumu bilmiyor mu bu lanet iblis!? İnsan kanından hoşlanması gerekirken sanki iğreniyormuşcasına bakıyor her neyse ona bir ayar vermem gerekebilir kimse bana böyle davranamaz hiç kimse!

Akaza x Douma (douaka)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin