Çok sıkıldım bu yüzden yeni bölümm. Bu arada üstteki şarkıları dinleyin diye koyuyom dinleyin tamam mı?
H- Ben nişanlanmak istemiyorum Douma seninle olmak istiyorum.
D- N-ne diyeceğimi bilmiyorum Hakuji seni seviyorum...
H- Douma bende... bende seni seviyorum
3. kişi bakış açısı
?- Hakuji, Hakuji uyan artık!
H- Ne oluyo lan?!
S- Hadi kalk bugün nişanın var
H- Oh tamam kalkıyorum
S- İyi ben hazırlıklar için aşağıdayım
H- Bir rüyaydı ha?!
Hakuji kalkar yatağını toplar ve üstüne sıradan bir kıyafet giyer. Sonuçta nişan akşamdır. Aşağı inecekken aklına mükemmel bir fikir gelir
H- Geçen koştuğumda beynim beni sevdiğim mutlu olduğum yere götürmüştü. O zaman bende koşarım.
Hakuji gizlice dışarı çıktı. Arka bahçeden kimseye görünmeden ormana geçti. Giderken Koyuki'yi gördü ve kendinden utanarak koşmaya başladı. Koştu koştu dakikalarca nefesi kesilinceye dek koştu. Yine oradaydı Cennet Tarikatındaydı. Biraz yere oturup tarikatı izledi. Birazdan kastım yalaşık 30-35 dakika.
?- HAKUJİ!!
H- Ha?!
Sesinden Sasuke olduğu anlaşılan biri Hakujinin adını bağırıyordu. Hakuji ayağa kalktı ve son kez tarikata bakıp ormanın içine doğru yürümeye başladı. Bir yandan gözleri dolmuştu çünkü Douma'ya aşık olduğuna artık emindi. Biraz yürüdükten sonra Sasuke ile karşılaştı ve ona biraz hava almak için dolaştığını söyledi. Sasuke biraz Hakuji'yi azarladıktan sonra dojoya geldiler.
S- Hadi hazırlan
H- Daha erken
S- Off nolur erken yapsak ölür müsün?!
H- Olmaz akşam yapacağız
Aslında Hakuji'nin akşam istemesinin sebebi gündüz Douma gelmez diye düşünmesiydi. Zar zor Sasuke'yi ikna etti. Akşama kadar hazırlıkları izledi ve morali alt üst oldu. Aradan saatler geçti gün boyu kimseyle konuşmadı. Akşam saat 18.30 olmuştu. Sasuke ile beraber hazırlandı. Üstüne dün aldığı sıradan kıyafeti giydi. Sasuke Hakuji'den daha süslü olmuştu ama bu Hakuji'nin umrunda değildi tek umursadığı aşık olduğu adam Douma'ydı onun güzel gözleri umrundaydı Hakuji'nin. Sasuke nişanın başına yakın Koyuki'yi kimse görmediği için onu aramaya gitti. Ama Sasuke'de geri gelmedi. Saat neredeyse 19.30 olmuştu. Artık nişan başlayacaktı ama bir sorun vardı ne Sasuke ne Koyuki ortalıkta yoktu. Douma'da gelmemişti zaten. Hakuji morali bozuk bir şekilde Sasuke ve Koyuki'yi aramaya koyuldu. Hiç bir yerde yoklardı. İnsanlar bekliyordu. Hakuji her yerde onları aradı. Hatta bodrum dışında nerdeyse her yere bakılmıştı. Hakuji'nin aklına bodrum geldi ve hemen oraya gitti.
H- KOYUKİ! SASUKE! NERDESİNİZ?!
Bodruma inerken bağırdı Hakuji ama ses gelmedi kapıyı açacakken kapının aşağısından kan geldiğini fark etti ve hemen kapıyı açmaya çalıştı ama kapı kilitliydi. Kapıyı kırmayı birkaç kere denedi en sonunda omzu kanasada başardı kapı açıldı. (kapıyı kırmasından kastım kapının açılması)
H- SASU-
Koyuki kanlar içinde yerdeydi.
H- KOYUKİ?!
Hemen Koyuki'nin yanına eğildi ve artık hayatta olmayan Koyuki'ye sarıldı.
H- Bu nasıl oldu?!
?- Hmm mmm hmm!
H- Ha?!
Orada sandalyeye bağlı olan Sasuke'yi gördü ve hemen yanına koştu. Ve bunu kimin yaptığını sordu. Sasuke ona gözleriyle bir şeyi işaret etmeye çalıştı o anda kapı kapandı. Hakuji ağzını açmaya çalıştığı Sasuke'den uzaklaşıp kapıya yöneldi.
S- HMMMM
Hakuji iç güdüleriyle Sasuke'nin önüne atladı ve sonrası tamamen kan.
Vee en heyecanlı yerde bölüm biter. Nasıl olmuş? Üzgünüm Melike hikaye senin istediğin gibi ilerlemiyor. Ama sizce Hakuji'yi öldüreyim mi? Bide bölümün bu kadar kısa olmasının sebebi heyecanlı yerde bitirmek istememdi. Sonra ki bölüm 357875092 yıl sonra çünkü canım öyle istiyor şaka şaka 3-4 güne muhtemelen atarım ve kitabın finaline 2-3 bölüm falan kaldı. Neyse by by aşklarımm <3
563 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaza x Douma (douaka)
RomanceDouma'nın iblis olduğu Akaza'nın yani hakuji'nin bir insan olduğu evrendir.Yazım hatası olabilir ilk kitabım olduğu için pek bir beklentiniz olmasın. !!Sonradan oneshots kitabına dönüştürüldü!!