𝙊𝙮 𝙫𝙚𝙧𝙞𝙧𝙨𝙚𝙣𝙞𝙯 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙣𝙞𝙧𝙞𝙢
Bugün annemin yaptığı mis kokulu kurabiyenin kokusuyla uyanmıştım yine..... Gözlerimi araladığımda dışarıda onu gördüm yine basketbol oynuyordu alnından akan terler onu çok yakışıklı gösteriyordu ona aşık olduğumu tekrar anlamıştım bu sabah.. Annemin sesi ile irkildim.
T.A: Kızım hadi kahvaltıya..
Üzerime hırkamı geçirip mutfağa gittiğimde masada Leyayı gördüm yine o güzel gözleriyle bana bakıyordu.
L:Selam, güzellik uykun bitti mi prenses hadi gel kurabiyeler yine lezziz.
T: Leya sen ne zaman döndün, İtalyada havalar hoş yazmıştın ,yoksa yine Yağızla mı kavga ettin?
L:Sakin kimseyle kavga ettiğim yok sadece sizi özledim o kadar
Biz sohbetimize dalmışken annem o sırada tabaklarımızı yerleştiriyordu. O sırada annemin telefonuna gelen bildirim gözüme ilişti. Aslında okumak istemesem de o mesaj beni şaşırtmıştı çünkü annem Leyanın bizde kalması ile annesi ile konuşmuştu.
(Leya en iyi arkadaşım biz de kalmasına tabii ki sevinecektim ama o karşıdaki çocuk başka bir kızın ona yakınlaşmasını onu görmesini istemiyordum kıskanıyor muyum bilmiyorum ama hoşuma gitmiyor.)
T: Leya sen bizde mi kalıcaksın?
L:Aa haberi nerden aldın bugün okulda söyleyecektim aslında
T:Okul mu hangi okul? Okuluma mı nakil oldun ? (Bi açıdan güzel bi açıdan kötü hadi hayırlısı)
L:Evet en yakın arkadaşımın yanında değil de nerede olmamı isterdin acaba
T: TABİİ ki benim yanım hahaha
Beraber kahkaha atmıştık ama ben içten içe kaygılanıyordum. Kahvaltıdan sonra Leyanın valizini birlikte odama yerleştirdik annem onun için de yatak hazırladı en yakın arkadaşımla geceler bizim olacaktı..