Okçuluk Bölüm 9

197 10 1
                                    

O gecenin ardından onun gözlerini hayal ederek uyuya kaldım. Sabah uyandığımda alarmdan önce uyandığımı fark ettim kalkıp hemen yemekhaneye indim çoktan bir sürü kişi inmişti ve tabii ki o da biricik sevgilim Çağan..  AA bir dakika hey sen evet evet sen okuyan kişi sana anlatacaklarım var sonunda istediğim şey oldu hoşlandığım çocuk dün gece sevgilim oldu..

Ç: Korkma ben burdayım

T:O not sen mi yazdın

Ç: Evet beğendin mi

T: Yani evett

Çağan yüzüme doğru yaklaştı aramızda bir nefes kadar uzaklık kalmıştı tepemizdeki ışık bir yanıp bir sönüyordu.. Elini belime koydu..

Ç: Yine çok güzelsin

dedi. Ardından boynuma yaklaşarak boynuma bir öpücük kondurdu. Ben ilk kendimi geri çeksem de bu hoşuma gitmişti..

T:Çağan

dememe bile izin vermeden dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.. Öyle tutkulu öpüyordu ki sanki beni bırakmaya korkuyor gibiydi.. Kendimi biraz geri çekerek..

T:Çağan seni seviyorum 

dedim. Onun verdiği tek tepki bana gülümsemek olmuştu.Kulağıma eğilerek "Kıskanıyorum" dedikten sonra benden uzaklaştı...

T:Çağannn

Ç:Seni seviyorum iyi geceler sevgilim..

dedi ve dedi ve dedi... o kelime sevgilim hep duymak istediğim kelime ve o öpücük..

Yemekhane masasına oturduğumda Yağız ve Leya çoktan beni tebrik etmeye başlamıştı..Çağan'a doğru baktığımda sadece gülümsüyordu geceki gülümsemesi ile aynıydı.. Kahvaltılarımızı ettikten sonra hocanın sesi ile herkes o tarafa döndü..

E:Arkadaşlar bildiğiniz üzere Okçuluk etkinliğimizde görevli arkadaşlarımız bulunmakta gelin hep beraber onların etkinliğini izleyelim..

Çağan sandalyesinden kalkıp yanağıma öpücük kondurduktan sonra kulağıma eğilerek,

Ç:Bununla beraber üç oldu güzellik

T: 3 ?

Neyi kastetmişti 3 mü ? Üçüncü öpücük mü? Ben bunları sesli düşündüğümü fark etmemiştim ilk başta bi anda arkamda meraklı gözlerle Leyayı gördüğümde anladım aslında..

L:Öhö Öhö

T:II leya

L:Benden de gizlemezsin belli bu çok uzun zaman önce olmuş

T:Özür

L:Neyse 3. olan neymiş

T:Anla-

Y:Hadi kızlarr beni izleyinn

bu sesi duyunca kafamı arkaya çevirdim ve Çağanı oku ile birlikte gördüm yanlarında biri daha vardı neydi adı ya Deniz tatlı birine benziyordu..

Okçuluk gösterisinden sonra sevgilim beni yanına çağırıp oku nasıl gerdireceğimi gösterdi ilk başta zorlansam da daha önceden yaptığım alıştırmalar işime yaramıştı..

Ç: Harikasın

T:Sen de

Birbirimize bakıp gülüşürken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık. Öğlen olduğunda herkesin bahçede bir bankta oturup kitap okuduğunu gördük. Ben onlara katılmamızı teklif etsem de o beni kolumdan çekerek binanın arka tarafına götürdü..

Önce beni duvara yasladı ve ardından dudaklarıma yaklaşarak

Ç: Seni öpmek istiyorum

T:Öp

Ç: Yapamam

T: Neden

Ç: Bitersin

T:Ya Çağaan

Eda: Çocuklar burasının bir tatil kampı olduğunu biliyoruz ama yaptığınız çok ayıp derhal ana bahçeye kitaplarınızı alın okuyun bakayım.

Biz oradan ayrılırken ikimizin yüzü de gülüyordu..

Eda: Ah ah hep gençler işte

Fuat: Seni öpmek istiyorum

Eda: EE öp hayatım

Fuat: Olmaz bitersin

Eda: Hayatım ya hahah çocukla çocuk mu olacaksın

Fuat: Evettt

Oradan uzaklaştıktan sonra ben kızların yanına gidip oturdum o da Denizin yanına gidip oturdu. Uzaktan bakışıp gülüşmek bile keyifli hale gelmişti..

 Uzaktan bakışıp gülüşmek bile keyifli hale gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karşı Komşum -ÇağTuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin