Gezi Bölüm 6

201 12 0
                                    


Leya ile beraber valizlerimizi hazırlarken gözüm basketbol oynayan Çağan'a takıldı yine o gözlerinin içi parlıyordu topu potaya atarken bi anda gözü gözümle buluştu.Bazen hissediyordum onun da bana karşı hisleri olduğunu ama gidip soramazdım.Bu güzel anı Leyanın sesi bozmuştu .

L:Şşt tamam yakışıklı da yeme adamı

T:Oha leya zaten hoşlandığı var ne olcak

L:Kim ki acaba ya

T: Bilmiyorum 

Leyaya şu an söyleyemezdim evet yakın arkadaşım ama hemen Yağıza yetiştirir sonra Yağız da başka kişilere olmaz bu bir rol sonuçta en iyisi sır olarak saklamak umarım başıma bir iş açmaz bu sır..

Leyanın valizine baktığımda koyduğu elbisenin fazla açık olduğunu gördüm ama onun için doğaldı o İtalyada da bu şekilde takılıyordu sosyal medyaya attığı fotoğraflardan belli oluyordu.Valizimi tamamen hazırladıktan sonra okula doğru yola çıktık. Yolda yürürken onun ne giydiği içimi yiyip bitiriyordu onu ilk defa okul üniforması dışında bir şeyle görücektim. Okulun önüne yaklaştığımızda önümüze kocaman bir okul servisi çıkmıştı. Eda Öğretmenin eşi Fuat Abi gelip valizlerimizi o koskoca bagaja yerleştirdi. Ve onu gördüm beyaz bir tişört üstüne kot gömlek giymişti ve bana bakıyordu.Utandığımı belli etmeden ona doğru yürüdüm tam elimi kaldırıp selam vericekken önüme bir anda Yağız çıktı .

Y:Selam Tuana 

T:Şey selam Yağız

Çağan hafifçe Yağızı ittirerek önüme geçti ve kulağıma eğilerek;

Ç:Çok güzel olmuşsun

dedi. Yüzümdeki şaşkınlığı biri görmesin diye saklamaya çalışsam da başarılı olamadım. Hemen otobüsteki yerimi aldım yanımdaki koltuğa gelecek olan kişiyi beklemeye koyuldum. Ve ummadığım şey başıma geldi yanıma Leya'nın sevgilisi Yağız oturdu. Çağan yanımıza yaklaşıp Yağıza kibarca yalvardı ama Yağız bir şey biliyormuş gibi Çağana kaş göz yaparak gülmeye başladı. Çağanın yüzündeki o sinire anlam verememiştim.

Y:Tuana, Çağan Efe Ak beyefendiyi nereden tanıyorsunuz acabası

T:Karşı komşum

Y:Vayy artık benimde komşum yani

T:Ne 

Y:Neğ 

T: Yağız ne demek bu

Y:Bilmem sonra konuşacak çok vaktimiz var

Yağıza birçok defa seslenmeme rağmen o bana kulak asmamıştı.. Ben de kulaklığımı takıp gözlerimi kapamıştım ta ki o sese kadar...

Ç:Tuanaaaaaa

Karşı Komşum -ÇağTuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin