tek gecelik flört 🔞

44.5K 115 74
                                    

Günün yoğun temposu ardından ılık duşun vermiş olduğu rahatlamayla kendimi yatağa atmam inanılmaz keyif anıydı...

Teli elime aldım takılmaya başladım yalnızlığın vermiş olduğu özgürlükle. Evet yalnızım çünkü kızım kuzenlerinde kalmak istedi ve eşimde nöbette.

Bana ise eşlik edecek elim ve telim olacak bu gece anlaşılan.

Twitter da gezinirken farklı birşeyler yapma hazzı doğdu içime. Sesli konuşmak mı, görüntülü konuşmak mı diye post atsam diye düşünürken aklıma daha farklı birşey geldi ve yazmaya başladım.

"Realde tek gecelik flörtüm olmak isteyen var mı?" Ve altına anlık göğüs uçlarımı elimle kapatmaya çalıştığım foto koydum gönderdim.

Çok geçmeden yorumlar dm yıkılıyordu. Fakat birisi dikkatimi çekti ve onunla konuşmaya başladım. Aynı şehirde olmamız da bir işaretti bence ve onunla olmayı kabul ettim.

Hemen siyah derin göğüs dekolteli mini elbisemle içime siyah sitring kilodumu giyinip makyaj saç derken parfüm işini halledip üstüme trençkotumu da giyip çıktım yola. Gizlilik esas olmalı yakalanmak istemezdim kimseye. Taksiyle sözleştiğimiz yere gittiğimde onun gelmiş olduğunu gördüm. Neyseki beklemeyecektim.

Taksiden inip ona doğru giderken o da arabadan inip bana doğru yürümeye başladı. İkimizinde yüzünde heyecan dolu gülümseme şehrin ışıkları altında çok daha samimi geliyordu.

Ve işte karşı karşıyaydık sadece yaşının benden 3 yaş küçük olduğunu bildiğim adamla. Ve gece uzundu, hemde her zerrezimizi öğrenecek kadar...

Üstümdeki trençkotun kuşağını açtığımda adeta büyülenmiş gibiydi. Gözlerini zorla çekip gözlerime bakarken

"Sevgilim, harika görünüyorsun" dedi.

Böyle bir hitap beklemiyordum açıkçası ama demekki bu işler böyle oluyordu.

Çok karşıma çıkıyordu 'tek gecelik flört' paylaşımı ama şimdiye kadar ilk defa yapıyordum. Kaçamaklarım sanal üzerinden olurdu hep, ya görüntülü ya da sesli, kızım evdeyse kısa kısa videolar ve yazışma olurdu.

İlk olması mı anı böyle heyecanlı kılan yoksa partnerimin kendisi mi bilemedim. Tek bildiğim anın tadını çıkarmaktı, hemde her saniyesinin...

"Sevgilim?... Kusura bakma ilk defa böyle bir buluşmaya çıkıyorum. Ve sanırım haklısın sevgilim" deyip gülmüştük.

Beni araba ile arasına alıp elini yanağıma dokundurmasıyla içim ürperdi burnu diğer yanağıma değip kulağıma doğru ateşten yol çizmesi ile kulağıma nefesini vererek "sevgilimm, demek ilkin olacağım" demesiyle içimdeki ateşi nefesiyle harlamıştı çoktan.

Biraz uzaklaşıp dudaklarımdan öpmesi içimi eritmeye yetmişti bile. Göğüs uçlarım çoktan sertleşmiş sızlamaya başlamıştı a'mım ile birlikte ve bu dokunuş sulanmaya başlaması için yeterli bir sebepti.

Gece harika başlamıştı. Arabaya binmek için kapıyı açarken tekrar yaklaşıp "acaba sevgilim bugün ilk senemizi kutlamak için ne yapmak ister benimle" dediğinde anlamıştım konseptimizi.

Ona daha yaklaşıp kendimi bastırdığımda "Çılgınlar gibi eğlenip deli gibi sevişmek" dediğimde gözlerinin karanlığı şehrin ışıklarını bile yansıtamıyordu. İşte istediğim şehvet şimdi onun damarlarında akıyordu.

"İnlete inlete geceyi yakacağız aşkım. Seninle bu geceye damga vurucaz" derken çapkın bir gülümse yayıldı dudaklarında.

Arabaya binip üstümdeki fazlalıklardan kurtulduğum da o ise beni izleyerek arabanın önünden geçiyordu. Arabaya muhteşem kokusu sinmişti ve şimdi ise o daha belirgin kokusuyla binmişti Arabaya. Ona hayranlıkla bakıyordum sanırımki aurası hep yüksek duruyordu.

Tatlı kaçamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin