17

325 29 32
                                    

Jisoo

Bu fikri ortaya atanın anasını sikeyim. Şey seveyim yani.

Hepimiz mal ergenler gibi devasa salonda elimizde şişe ile oturuyorduk. Acaba kime girecekti diye düşünürken jennie kolumu dürttü ve kulağıma fısıldadı "pis fantezilerin kendine kalsın şişe kimseye girmeyecek" dediği şey ile bir korktum lan ben herşeyi dıştan mi söylüyorum lan bu zamana kadar. O zaman sıçtım.

"Hayır dışından demedin sadece senin bakışlarından herşeyi anlıyorum" jennienin dediği ile içim rahatlasada korkuttu beni şerefsiz.

"Siktir git bakma gözüme manyak karı" bunu demekle dirseğini tam anlamıyla karnıma geçirdi. Orusbu jennie bunun hesabı da eve gidince sorulacak.

" Kavganiz bittiğine göre başlıyorum" namjoonun dediği ile herkes çok tedirgin oldu. Çünkü cevap vermediğimiz soruda o kişi sahilin fotoğrafını paylaşacaktı. Açıkçası ilk çıkan kişi sıyırıp kaçar ama ikinci kişide story atarsa hepimizin burada olduğu ortaya çıkar ve boku yeriz.

Bizim salaklar çok salak oldukları için bir taşta onbir kuş alacaktılar. Salak diye boşuna demiyorum.

Namjoon çevireceği zaman bağırdım " Durun!"

Herkesin bana dönmesi ile hemen konuşmaya başladım " bakın bu story işi bizi bok yoluna götürür benim daha zekice dahiyane fikrim var cevap vermeyinin telefonunda her yere girebilelim?" Dediğimin üstüne hepsinden olumlu mırıltı duydum taehyung hariç.

Ona olan bakışlarımın farkına varıp bana baktı. Şu bir kaç gündür bir boklar dönüyordu. Asla saf salak enayi değildim sadece onun birşeyi olmadığım için karışmıyordum. Taehyung ve jennieyi şirketin oyunu olarak çift olacaklarını biliyordum. Bu olunca taehyung ile olan minnacık ihtimalim çöp olmuştu.

" hadi çeviriyorum!" Heyecanla konuşan namjoonun heyecanı bu oyun sonunda son bulacaktı eminim.

Lisa ve jimin çıkmıştı Lisa jimine soruyordu

" Doğruluk mu cesaret mi?" Jimin her zamanki gibi doğruluk seçmişti.

"Run bölümleri cidden kurgu mu aq çok merak ediyorum eğer kurgu ise çok iyi oyuncusunuz?" Lisanın sorduğu soru ile herkes ona baktı kimse bu kadar basit soru beklemiyordu konu birde Lisa olunca.

"Bakmayın amına koyayım çok merak ediyorum bazı armyler kurgu dedi ben inanmadım" ona süren bakışımız hala aynı olunca namjoona döndü " ulan sen demedin birbirimizi tanıyalım diye aha işte tanıyorum milleti kandıracak kadar kalitesiz misiniz diye? Sonuçta kurgu olmadığını söylüyordunuz" lisanın demesi ile solumdan ona eğilerek beşlik yaptım o da çaktı.

Morelleri biraz kaysa da jimin konuştu" bazıları kurgu oluyor ama çoğu kendi doğaçlamamız" cevaptan tatmin olmamıştım doğaçlama diyerek işin üstünü örttü bu küçük.

Lisa başta lafı çaktığı için umursamadı ve jiminin şişeyi çevirmesini izledik.

Jin ve taehyung a gelmişti tam birbirine soru soracakti ki ortaya atıldım " hey hey bu birbirmizi tanıma oyunu siz tanıyorsunuz o yüzden tekrar çevirin " herkes bana hak verince tekrar döndü bu şişe

Yoongi ve rose de durdu.

Ben yoongiye acıdım. Çünkü Rose yumuşak bir insan değildir görünümün aksine.

" Doğruluk " diyen yoonginin üstüne rosenin dudaklarımız hafifçe kıvrıldı.

"Ailen ben pek göremiyorum medya da. Bir ara skandal çıkmıştı ama çıkışının ardından 1 dakika sonra bütün mecralardan silindi. O haber neydi yoongi sadece senle ilgili olduğunu biliyoruz" Rosenin acımayacağını demiştim.

Yoongi cebinde ki telefonu çıkarıp ortaya koydu oyunun sonunda istediğimizi yapacaktık.

Yoongi bu sorudan kaçtı. Yoonginin kedi gözleri daha da imkansızı gerçekleştirdi ve kısıldı bir anda çöktü. Hiçbir şeyim olamadığını bilerek geri döndüm önüme takmadım. Gerek yoktu.

Şişe bir daha çevrildi bu sefer kimin acısı çıkacaktı ki?

Yine aynı kişilere gelince jennie karşıya geldi geçti ve yanıma yoongi geldi. Sırtı kamburlaşmış yoongi. Yükünü tasiyamadi Rosenin sorusu onu bitirmeye yetmişti.

Şişe bir daha döndü. Hepimiz tedirginlik içerisinde kurban kim olacak onu bekliyorduk.

Kurban kim oldu , kim jennie. Cellatı ben oldum kim jisoo.

Arkamdan dönen dolapların haddinden fazlasını biliyordum ama duymak istiyordum. Onca yaşanan şeylere rağmen gerçekten sakladı mı jennie.

Tam sorumu soracakken " siz de birbirinizi tanıyorsunuz çevirelim" diyen namjoonun elini şişenin üstünden çektim.

Herkes bana baktı.

" Belki de tanımıyoruz" diyene kadar jennienin yüzü iyiydi. Ama jennienin yüzü öyle bir düştü ki soracağımı anlamış gibi yerin dibine girmek istedi. Nefesi hızlandı.

Kalbi de kırıldı.

Olsun. Benim de çok kırıldı.

Herkesin şaşkın bakışları ile jennieye sordum

" Taehyung ile olan ilişkin ne zaman şirket tarafından açıklanacak? Cidden şirketin oyunu mu olacaksınız? "

" Beni bile bile , bilerek mi seçtin bu yolu jennie"

Ben içimde tuttuğum kırgınlığı aciz şekilde kinle kusmuştum. Önemli değildi. Benimde canım yandı haddinden fazla.


HERKESE MERHABA 2BİN İÇİN TEŞEKKÜRLER 😚💞

OY VERMEYİ UNUTMAYIN!!🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻

BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ BU YORUMA BEKLİYORUM 😚

Caps açık kalmış ksksksks

Sevmediğiniz bir yer varsa belirtin! Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın!😚💞

𝚗𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin