28

128 7 3
                                    

JİSOO

Siktigimin şapkalısı çağırınca taehyung'un yanına gidememeştim bu beni biraz sinirlendirse de asıl sinirlendiğim bu değildi şapkalı sadece beni jennie yi çağırmıştı.

Koltukta otur otur içim şişmişti ki tam başkan geldi. Onu selamlama bile zahmetinde bulunmadım o da çok takmadı ve karşı koltuğa oturdu.

Gözleri jennie ve bende ince mekikler dokuyordu.

"Biliyorsunuz ki Lisa ile rose' nin bireysel sözleşmesi bu ay içinde son buluyor ama sizin henüz 1 buçuk seneniz var" dediği şey ile jennie ile adeta köpürüyorduk. Jennie ile bu şapkalının oyununa gelmiştik. Lisa ile Rose bireysel sözleşmelerini 3 yılda bir yaparken biz 5 yılda bir yapıyorduk.

Jennie ile pek ses etmedik ve devam etmesini bekledik.

" Ve duyduğuma göre jisoonun ilgilendiği bir erkek arkadaşı varmış"

Ne? Nerden biliyordu bu bunu

Tam cevap vereceğim sırada jennie " hayır saçmalamayın lütfen " diyerek gülümsedi ama başkan bu gülümsemeyi jennienin yüzünde asık bir ifadeye çevirdi

Sözleri ile

" Jennie senin jimin ile olan ilişkin ve jisoo nun taehyung ile olan ilişkisi canımı sıkmadı değil " dediği şeyler ile daha da sinirlendiriyordu. Sinirliyken konuşmak istemiyordum fevri davranışımdan dolayı.

"Yani?" Jennienin üçüncü olayı olduğu için en rahat o konuşuyordu şuan.

" Yanisi diyorum ki ya ayrılırsınız ya da sizi Çin'e gönderip 1 buçuk yıllık ara verdiler diyerek rose ve lisanın albümlerine yoğunlaşırım" dediği şey ile adeta kitlenmiştik

Müziği her ne kadar sevsemde taehyung dan vazgeçmek istemiyordum 1 buçuk yıl değil miydi gelipr geçerdi.

" Tama-" cümlemi bitirmeden jennie ayağa kalkıp bağırmaya başladı

" Niye bunu yapıyorsun! Yeter!" Jennien bağırması ile kapıya bir kaç kişi gelmişti ama geri gitmişlerdi jennie etrafta dönüp teklifi düşünüyordu. Düşünecek bişey var mıydı? Müziği de seviyorum ama sevdiğimden de vazgeçemezdim değil mi?

İkisinden de vazgeçmesem?

Etrafta dönen jennieyi kolundan tutup "yürü gidiyoruz" diyerek kolundan çektirdim arkadan bağıran başkanı önemsemedim ve arabaya binip yurda gitmek istediğimizi söyledik. Menejer karşımızda sıkıntılı bir şekilde oturuyordu birşey diyecek gibiydi ama diyemiyordu

" Söyle" ona seslenmem ile bana baktı.

" Efendim , bu yaptığınız yanlış. Şuan sözleşmelerden özel hayatınıza kadar herşey YG' ye ait elinizde ki telefona bile karışabilir. Ceza bile alabilirsiniz bir kaç yıl önce de bir idol bunu yaşadı" sonlara doğru sesi kısılmıştı.

" Nasıl yani ne oldu benimki gibi miydi?" Jennienin sorusuna karşı kafasını hayır anlamında salladı.

" Hayır efendim, şuan sizin kaçtığınız gibi onu odada tek başına bırakmıştı ve idolü dilini bilmediği bir ülkeye gönderdi. Anksiyetesi ve bipolar bozukluğu var diyerek salmıştı. Ama en son intihar etti ve bu saklandı. Lütfen daha fazla karşı gelmeyin geri dönüp halledelim" anlattıkları karşısında
Kendime gelemedim hangi insan bir insanın özel hayatına karışır ki

" Ayrıca tek sizin başınız yanmaz park jimin ve kik taehyung'un başı yanar "

𝚗𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin