29

76 5 2
                                    

Tıpış tıpış şirkete geri dönmüştüm.

Jennie gelmemişti artık başkana dayanamadığını ve bir daha böyle bir hata yapmayacağını dahası jimin ile ayrılmayacağını söyledi.

Ama ben

Ben bilemiyordum. Kendi başım ile taehyungun başını yakmak istemiyordum o yüzden şuan yg'nin karşısında oturuyordum.

" Bak jisoo ilk defa böyle bir olayın oluyor açıkçası çok şaşırdım ve özellikle taehyung ile sen? Jennie ile aylar önce onu medya ya sürmemden sonra bı enişteci gibi mi gözükmek istiyorsun?" Dedikleri sadece beni sinir ediyordu başka hiç bir özelliği yoktu.

Enişteci kısmını bastırarak söylemesi ona olan sinirimi daha da çok arttırmıştı.

" Medya oyunu olan bişey için enişteci mi oldum?

" Ama hayranlar bunu böyle bilmeyecek jisoo fazlası ile linç yiyeceksin. Korkarım ki ne kadar sert olursan ol kırılgan minik kalbin o linçleri kaldırmaz. Özellikle ben taehyungun hayatını mahvettikten sonra?" Diyerek histerik bir gülüş sergiledi. Ne kadar sinirden köpürsem daha fazla büyütmemesi için hiç bişey demedim.

Ona yandan bir bakış atarak durumuna baktım koltukta çok rahat şekilde yayılmış durumdaydı. Kahveyi bırakıp ellerini birleştirerek gözlerini benimle birleştirdi.

" Eminim ki taehyungun zarar görmesini istemiyorsun?" Demesi ile kafamı onaylar vaziyette salladım.

" O halde bu akşam Çin'e gidiyorsun lenf bezlerin için tedavi göreceksin gerekirse ameliyat olacaksın ses tellerine zarar gelirse onu düzeltmek için uğraşacaksın ve bunların bittiğinde Kore'ye döneceksin. Bir buçuk yıl ara verdiğini sağlık sorunu nedeniyle Almanya ya gittiğini söyleyeceğim ki sende öyle davranacaksın aksi takdirde mükemmel hayatlarınız benim ellerimde jisoo , şimdi bişey demeden uçağa gideceksin kızlara durumu ben açıklayacağım ki zira yakında jennieyi de yanına göndereceğim " üst üste konuşması başımı ağrıtmıştı.

Algılarım kapanmış gibiydi. Hastalığım ile ilgili hiç bir şey dememişti ilaç kullandırıyordu sadece çünkü ameliyat ile ses tellerim sonsuz bir zarar görebilirdi ve bunu bilerek beni Çin'e gönderiyordu.

Bu bir çeşit ceza mıydı? Bunu hak etmiş miydim ben?

Ben bunu hak etmemiştim!

İçtiği kahvenin fincanını boğazına sokmak istiyordum.

Ne de olsa bir yıl sonra  sözleşmem bitecekti o zaman hayatımda yg gibi bir etken olmayacaktı.

Açık açık beni taehyung ile tehdit etmesi ve nicesi beni daha da kinlendirdi.

" Hadi jisoo jetin ile gideceksin şimdi havalanı ile uğraşamayız yarın açıklayacağım ben medyaya şimdi git" her ne kadar boğazıma yumru oturmuş olsada susmak zorundaydım.

Ben neden her şeyin zorundalıkları adı altında hayat sürüyordum ki?

Neden?

𝚗𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin