Jisoo'dan
Ne bok yediğimden haberim yoktu üstüme öylesine elime gelen bir elbiseyi giyip çıkmıştım. Cidden gidiyordum yani.
Yaşanan her şeye rağmen belki de umut beslediğim içindi bu gitmemin nedeni.
Salak falan değildim bu zamana kadar olan aramızdaki çekimi hissediyordum.
Ondan da bir kaç hareket gördüğüm içindi bu özgüven aslında. Çanta da sürekli bildirim gelen telefonumu kapattım. Sırası değildi.Onların villa gibi olan yurduna gelince baktım ve korktum.
Bütün ışıklar yanıyordu! Yoksa tae yalan mı söylemişti acaba?
Her neyse oppa demezsek ajushi derdik.
Derin nefes alıp kapıyı çalacaktım tam o anda kapı açıldı.
Kapı açıldı da bir de siz bana sorun önümde ki taehyung kelimenin tam anlamı ile yakıyordu!! Üstünde ki kırmızı olan deri ceket ve saçları onu eşsiz kılmıştı tanrım!
O da beni görünce gözleri fil taşı gibi açıldı.
Bir yerlere gideriz diye düşünmüştüm ama taehyung hiçbir şey demeden içeri girip kapıyı açık bıraktı.Tanrım tanrım! Ben bu kadar salak olamazdım çünkü hâlâ aynı yerimde duruyordum!
Biri beni alsın!
Tekrar dönen ve kolumdan çekip içeriye alıp kapıyı örten taehyung duymuştu galiba beni.
" Bu kadar süslenmene bakılırsa -" diye devam ediyordu ki kendime gelip oradaki koltuğa oturdum ve lafını kestim.
" Aynı şekilde sen" dediğime gülen taehyung. Sokak serserisi gibi gülüp eliyle burnunu sıktı ve bana baktı.
" Pekala pekala , hadi o zaman bir yerlere gidelim" diyen taehyungun ve benim aklımdan geçenler birdi. Yemin edebilirim.
" İyi fikir" diyerek kalktım.
🍁
Tanrım! İyi fikir falan değildi!
Resmen taehyungun kucağında taksiye gidiyordum. O kadar çok alkol tüketmiştim ki bilincim yerinde olsa da mal gibiydim.
Taksiye binip sonunda eve geldik.
Kapıdan içeriye girmemiz ile taehyung beni duvar ile arasına aldı.
"Çok zor dayanıyorum. Bişey de" sabırsızlıkla elleri belimde dolanan taehyungun yanaklarına ellerimi koyup büyük bir adım atarak dudaklarımı onunkiler ile birleştirdim. Git gide şehvetlenen bu öpüşme de taehyungun dil darbeleri beni daha da geriyordu.
Yay gibi gerilen belimde taehyungun elleri hakimdi .
Daha fazla dayanamayıp taehyungun ceketinin fermuarini açtım. O ise mesajı almış gibi üstünde ki her şeyi çıkartıp bir tek pantolonu vardı.
Eşsiz karın kaslarında artık benim ellerim hakimdi ve taehyung artık dayanamıyordu.
Çünkü beni kucağına alıp salondaki koltuğa yatırıp boynumu emmeye başladı öyleydi ki kendimden geçiyordum.
Tanrım!
" Dayanamayorum" nefes nefese sesi gelen taehyung beni daha tutkulu bir an'a çekiyordu.
Gözlerine kitlenen gözlerime " dayanma o zaman " diyerek ellerim taehyung kemerine gitti. Tek hamlede kemerini açmam ile pantolunun düğmelerini açtım.
Tabi indiremeyeceğim için taehyung sırıtarak ayağa kalktı ve tek hamlede çıkardı boxer ile karşımda kalan taehyung artık dayanamıyordu cidden bunu anlamıştım.
O da gelip benim alttan elbisemin düğmelerini açtı ona kolaylık olması için biraz toparlanıp ben çıkardım .
Artık ikimizde iç çamaşırları ileydik.
Taehyung tam üzerime çıkıyordu ki duyduğumuz ses ile hemen koltuğun yanında ki TV battaniyesini üstümüze ataraka yanıma yattı.
" Yok kızlae biz geldik ama yoklardı galiba otele falan geçti bu azgınlar" jiminin sesiydi bu büyük ihtimalle merdivenlerden iniyordu.
" Keşke otele gitseydim amına koduklarım " yandan taehyung konuşması ile kıkırtıma engel olamadım.
" Bir dakika bir dakika" yavaşça buraya yaklaşan adım sesleri ile jiminin çığlığı bir duyuldu.
Hay sıçayım böyle işe
• nöron eksiklikleri •
Sohbet grubuJimin
Az kalsın amca oluyordumJisoo çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚗𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖
Teen FictionJisoo: o elinin ayarına dikkat etsen iyi olur. Taehyung: Ne? jisoo: diyorum ki o eline sahip çık yoksa götüne sokarım