Bu bölümü yorumlarıyla beni çok mutlu eden ve bölümü atmama sebep olan ir3mistt 'e ithaf etmek istiyorum. Talha ve Leman'ı merak eden birilerinin olması o kadar mutlu etti ki beni...
Minik not: Bölümdeki fotoğraflar temsili olarak koyulmuştur!!!
Hepinize iyi okumalar dilerim, oy ve yorumlarını eksik etmezseniz mutlu olurum ♥️
Genç kız yukarıdan gelen bildirime bakarken sertçe yutkundu. Talha'yı takip eden onlarca kişiden biri olmak onun için çok normaldi ancak yorgun bakan kahvelerin takip etmek isteyeceği 451. kişi olmak...
İşte bu yıllarca düşünse bile aklına uğramayacak bir ihtimaldi.
Bildirime dokunduğunda önünde beliren iki seçeneğe baktı. Bir an için bu seçeneğin hayatı boyunca en hoşuna giden seçenekler olduğunu düşündü. Tayyip Talha Sanuç kendisini takip etmek istiyordu.
Daha fazla bekletmemek adına mavi onayla seçeneğine dokundu. Ardından gelen yazıyı okudu, tayyipsanuc seni takip etmeye başladı.
"Evet," diye mırıldandı kendi kendine, "Talha beni takip ediyor. Şaka gibi!"
Telefonunun ekranını kilitleyip yanına koyarken Talha'dan geleceğini düşündüğü mesajı beklemeye koyuldu.
🤩
Tayyip Talha'dan...
Kısa bir süre sonra isteğim kabul edildiğinde sayfa yüklendi. Şimdi öne çıkarılan hikayeleri ve paylaştığı 6 gönderi de önümdeydi.
Sertçe yutkunduktan sonra sayfayı biraz aşağı indirdim ve attığı ilk gönderiyi açtım. Dağlık bir alanda çekilmiş fotoğrafa benziyordu. Beyaz-krem renklerindeki kombinin ona çok yakıştığını düşündüm. Verdiği poz ise çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
02:00- Tayyip Talha Sanuç
FanfictionHer gece aynı saatlerde bir yabancıdan gelen mesajlar bir süre sonra herkesin ilgisini çekerdi... Tayyip Talha'nın da çekti.