Bu bölüm hem Talha'nın doğum günü için, hem de 263 gün sonra tekrardan sahalara dönmesinin, kadroya girmesinin şerefine yazılmış bir bölüm oldu. Her şeyiyle benim çok içime sinen bir bölüm oldu, umarım sizde seversiniz, hepinize iyi okumalar dilerim💙
Sizden minik bir ricam var, bölümü aşağıdaki 2 şarkıyla okursanız çok daha anlamlı olur(':
Madrigal- Seni Dert Etmeler
Yalın- Keyfi Yolunda Aşkı SonundaSevgilim 🤍
Evin önündeyim :*)
Siz
Hayatım şimdi iniyorum, bekle biraz lütfen!!
Sevgilim 🤍
Seni hep bekleyeceğimi biliyorsun :)
Siz
Biliyorum (:
🤍🤍
Genç kız telefonunu kapattıktan sonra siyah renk çantasına cüzdanını ve rujunu koydu, aynada son kez kendisine baktıktan sonra parfümünü sıktı ve beyaz spor ayakkabılarını giydi ve kapıyı kilitleyip evden çıktı, ailesi evde değildi.
Merdivenleri hızla indikten sonra bina kapısını açtı ve siyah arabanın kaputuna yaslanmış sevgilisini gördü. Yağan beyaz karın altında simsiyah giyinmişti. Siyah pantolon, siyah postal botları, siyah montu ve siyah sweatshirti ile o kadar güzel duruyordu ki.
Bu çocuk benim en büyük şansımdı.
"Canım!" diye seslendim kapıyı kapatıp ilerlerken, Talha beni gördüğünde kocaman gülümsedi ve kollarını açtı, bir kedi gibi göğsüne sokulduğumda o erkeksi kokusu doldu burnuma.
"Güzelim benim, hoş geldin," dedi Talha saçlarımın üzerine bir öpücük kondururken.
"Hoş buldum!" dedim neşeyle.
"Hava soğuk hadi geçelim arabaya," dedi Talha benden ayrılırken, "Cenkler de bizimle gelecektiler, Ece'yle konuştun mu?"
"Evet konuştum, inerler şimdi onlar da," dedim ben de, "Burnunun ucu kıpkırmızı olmuş, ne yaptın sabahtan beri?" dedim gülerek.
"Annemlerle kahvaltı yaptıktan sonra biraz çocuk eğlendirdim," dedi bundan mutsuz gibi, aslında gayet mutlu olduğunu ve eğlendiğini biliyordum, "Bizim sıpalar ve minik prensesimle kar topu savaşı yaptık, hepsini devirdik minik prensesimle birlikte."
Güldüm, "Çok özledim hepsini ya!" dedim hasretle, Talha da yanağımdan bir makas aldı, "Akşam geliyor annemler ama abimler gelemeyecek, planları varmış."
"Annem hâlâ ilk kez geliyormuşsunuz gibi davranıyor, markete gitti, bir şeyler yapacak yine," dedim gülerek.
"Nurcan teyzem gerçekten," dedi Talha gülerken, "Neyse beni sevdiği için yaptığını bildiğimden gururlanmadan duramıyorum," dedi Talha göğsünü kabartırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
02:00- Tayyip Talha Sanuç
FanfictionHer gece aynı saatlerde bir yabancıdan gelen mesajlar bir süre sonra herkesin ilgisini çekerdi... Tayyip Talha'nın da çekti.