Bölüm sonunda story kısmı var, orayı atlamazsanız güzel olur<3Hepinize iyi okumalar dilerim, oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💙
(8 Eylül 2023)
Zor da olsa yatakta oturur pozisyona geldiğimde elimle dağılan saçlarımı düzelttim ve telefonumu alıp Talha'ya günaydın mesajı attım, ardından Alçin'i ararken bir yandan da yataktan kalkmıştım.
"Günaydın arkadaşların birtanesi!" diyerek enerjik bir şekilde açtı telefonu Alçin, belli ki erken kalkmıştı ve mutluydu.
"Sana da günaydın çiçeğim, nasılsın?"
"Çok iyiyim çünkü bugün geri dönüyorum, bu demektir ki seninle buluşacağım, bu demektir ki biricik sevgilimi göreceğim!"
Alçin yaklaşık iki haftadır Şile'de, anneannesi ve dedesinin yanındaydı. Alçin'in annesi biz üniversite birinci sınıftayken vefat etmişti kanserden, babasıyla ise mecbura kalmadıkça görüşmüyordu. Severek görüştüğü tek akrabası anneannesi ve dedesiydi, onlar da hayatlarını Şile'de, bir çiftlikte idame ettiriyorlardı. Varlıklı insanlardı.
"Efsane, ben de arkadaşlık görevimi yerine getiriyorum ve seni kahvaltıya davet ediyorum. Bu gece bendesin, sana anlatacak bomba haberlerim var," dedim gülerek.
"Sesin acayip iyi geliyor demek ki iyi şeyler olmuş," dedi Alçin de gülerek, "Tamamdır bebek, birazdan çıkacağım yola, 1.30 saat sonra falan sende olurum."
"Tamamdır, ben de kahvaltıyı hazırlarım o sırada, istediğin bir şey var mı?"
"Var, pankek istiyorum ve şu her zamanki omletinden!"
"Pankek için çikolata yok ama evde," dedim dudaklarımı büzerek.
"Ben gelirken alırım bebek sorun değil," dedi Alçin, "Bu arada akşam yemeğine dışardayız."
"Kerem, sen, ben?" dedim sorar gibi, aslında cevabı biliyordum ama teyit ediyordum.
"Aynen öyle, yeni bir yer açılmış Kerem söyledi dün, bende bu akşam için plan yaptım. Sonra da bowling oynamaya gideriz! Efsane olmaz mı?" dedi Alçin heyecanlı heyecanlı.
"Kesinlikle olur!"
"Bence de, neyse bebek kaçtım ben, Göbekli Aziz beni aşağıdan çağırıyor, gitmeden önce klasikleşmiş konuşmasını yapacak. Çok öptüm, gelince görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
02:00- Tayyip Talha Sanuç
FanfictionHer gece aynı saatlerde bir yabancıdan gelen mesajlar bir süre sonra herkesin ilgisini çekerdi... Tayyip Talha'nın da çekti.