פרק 7 רפאלו

236 10 0
                                    

הפרק מכיל תכנים מיניים מאוד מאוד מפורטים כאלה שזה לא מתאים להם יכולים לקרוא עד הסימן הזה ~ ואז תעברו לפרק הבא (18+)
נקודת מבט אן
אני שונאת אותו אפילו הרגש הכי קטן שהיה לי כלפיו נעלם
הוא בן זונה שלא יודע מה זה כבוד בסיסי כלפי אישה.
ואני מבטיחה שהוא יהיה האחרון שאני אהיה איתו גם אם זה אומר להתחתן עם איגואנה.
בעצם לא כזה רחוק...
אני ככ מצטערת על זה שהוא ראה אותי בוכה מולו ושבכלל חשבתי על לתת לו את התולים שלי זו הייתה הטעות הכי ענקית שעשיתי. עדיף שילך לזיין איזו זונה.

חזרתי לכיתה אחרי הצלצול לארוז את הדברים שלי וללכת ישר הביתה לקרוא ספר לישון ולא לצאת מהמיטה.

״היי אן חכי רגע שכחת שאני באה אלייך?״ אמילי צעקה ורצה אליי שהייתי כבר עוד שניה בחוץ. שכחתי מזה לגמרי
היא הרסה לי את כל התוכנית של לקרוא ספר לישון ולא לקום בחיים מהמיטה.
״היי, מה קרה?״ היא שאלה, אני בטוחה בזה שהיא יודעת שקרה משהו, אני והיא הרי מכירות מגיל 6, בזמן שהלכנו סיפרתי לה את כל מה שקרה אחרי שהלכתי לסיפריה
״איזה בן זונה״ היא הייתה בהלם
״אן אני נשבעת שאם אני אראה אותו לא יהיה לו זין לזיין אף אחד״ היא התעצבנה, צחקתי ממנה כי אני יודעת שהיא באמת מתכוונת לזה היא באמת מסוגלת לעשות את זה.
״טוב אז אנחנו יוצאות היום״ היא קבעה. מאיפה זה בא?
״מה? מה?״ שאלתי כדי לוודא שזה מה שהיא אמרה,

״מה ששמעת אן. את לא תישארי בבית ותהיי ממורמרת, אנחנו נצא למסיבה תשחרר ועל הדרך תמצאי אחד חמוד שירוקן לך את המחשבות״ היא אמרה ואז קרצה לי. צחקתי. אני יודעת שאני לא אתן לאף אחד לגעת בי גם ככה אבל מה אכפת לי? נצא נשתחרר טיפה יהיה בסדר.

״אוקיי״ אמרתי קצר ״יאיייי״ היא קפצה מאושר
״אז נצא בתישע ואנחנו נתארגן אצלך״ היא הוסיפה ובידיוק נכנסנו לבית שלי וראינו את אמא שלי עומדת במטבח מכינה את הפסטה שאמילי אוהבת.

״היי אורנההה״ אמילי צחקקה והלכה לדבר עם אמא שלי
בנתיים שאני עולה לחדרי שוכבת על המיטה עם הטלפון
מחכה שהיא תסיים לדבר להביא לשתינו אוכל ולעלות

מספר חסוי; שלחי לי תמונה שלך, אני רוצה לראות שאת בסדר.
א: מי זה אני?
מספר חסוי: זה רפאל פרינססה
מספר חסוי; עכשיו שלחי לי תמונה שלך.
א: ואם אני לא בסדר?
מספר חסוי: אז אני אבוא אלייך ואשאר איתך עד שתהיי בסדר;), לא תוכלי לברוח ממני.
א: לא מעוניינת עכשיו תעזוב אותי. אני בסדר.
*חסמת איש קשר זה*

פרפרים בבטןWhere stories live. Discover now