1 hafta sonra
haechan, grupta arkadaşlarıyla bir partiye gideceğini söyleyip hemen sohbetten çıkıvermişti. kimseye de nerede, kimler olduğunu söylememişti. çıktığı saat 20.30'du.mark, haechan'dan bir cevap alamadığı için morali sıkkındı. halbuki neden sıkkın olsun ki? haechan onun için kimdi? evinde yalnız başına oturmuş televizyonunu izlemeye devam ediyordu. saat çoktan 1'e yaklaşıyordu. uykusu yavaş yavaş gelirken ve tam televizyonu kapatacakken bir habere denk geldi.
bir grup arkadaş, yaptıkları parti çıkışı araba ile evlerine dönerken büyük bir kaza yapmışlardı. ve konum tam da burasıydı, seul. kaza yapanların yaşama imkanlarının oldukça az olduğu söyleniyordu sürekli, çok yüksekten yuvarlanmış bir araba ve kamyon.
mark'ın birdenbire uykusu açılıverdi ve telaşla telefonuna doğru koştu. haechan'a mesaj üstüne mesaj atıyordu. fakat asla dönüt alamadı.
Mark kişisinden cevapsız 4 çağrı.
mark
haechan
iyi misin?01.35
haechan
nolursun bak artık şu telefona
nerdesin
lütfen bir şey olmuş olmasın
haechannolursun sana bir şey olmasın haechan nolur
tanrım lütfen
umarım o arabanın içinde sen yoksundur
eğer varsan...
seni yeni bulmuşken kaybedemem
sensiz yapamam hyuck
özür dilerim
çok özür dilerim
lütfen hayatta ol
hyuck
yalvarırım yaşıyor ol
nefesim kesiliyor
hayır HAYIR
olmamalı
yaşıyorsun değil mi hyuckmark göz yaşlarını durduramadı, olduğu yere dizlerinin üstüne çöktü ve hıçkırarak ağlamaya başladı sadece.
gerçekten hâlâ onu seviyordu.
sevdiği çocuğun ölmüş olma ihtimali bile vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enemies to lovers | markhyuck
Fanfiction"nolur yaşıyor ol sevgilim!" mark lee x lee haechan (from. nct)