- Senki nem kérdezett téged. - vetette oda Mattheo.
- Csillapodjanak a kedéylek uraim! - szóltam rájuk. - Miket hoztál Draco?
- Hoztam még egy jó pár whiskey-t, és még valamit ami tuti több mint kilencven százalékos. - nevette el magát. Nem tudom hoyg Draco Malfoy mennyire bírja a piát de talán rajta látszott legjobban kilencünk közül.
- Szerintem mostmár játszunk valami mást... - mosolygott Pansy miközben leemelt a tálcáról egy whiskey-t tartalmazó poharat.
- Már megint? Mondjad. - nyögte fintorogva Pucey.
- Mit szólnátok egy kis... Én még soha? - a lány arca csak úgy csillogott az izgalomtól.
- Legyen. A szabályok: ha már csináltad innod kell. - világosított fel mindenkit Nott.
- Jó, én kezdem - vágtam bele - Én még soha, nem voltam párkapcsolatban.
Erre egy jó páran inni kezdtek. Magyarul: Theo, Nott, Zabini, és Berkshire.
- Én jövök. Én még soha, nem csókolóztam Riddle-vel. - Viygorgott rám gonoszan Mattheo.
Fel emltem a poharam, és gyorsan lehúztam a tartalmát.
Csak most veszem észre hogy Enzo barátunk is ivott.- Enzo? Ez meg mégis hogy a... - kérdeztem teljes homályban.
- Egyszer volt egy elég meredek esténk. Ha jól tudom akkor is felelsz vagy mersz volt, és persze azt is Pansy találta ki. - gondolkodott el.
- Igen, nekem is ennyi rémlik. - nevetett Mattheo
- Nem ezt még fel kell dolgozzam. - bámultam rájuk tágra nyílt szemmel, majd megráztam magam, az hátha segít.
- Addig is, én még soha nem sexeltem. - Tom alig mondta végig, máris kezébe vette a poharát és húzott rajta egyet, mint mindenki más is körülöttem.
- Nacy, te még... - nézett úgy rám Theo mint aki most először lát életében fehér embert.
- Szűz vagy? - értetlenkedett Nott is.
- Igen? Miért?
- Semmi, csak... - szabadkozott Theodore, de nem fejezte be.
- Mivan? - Komolyan nem értem hogy miért ilyen nagy szám ez.
- Arra akarnak ezek az idióta perverzek kilyukadni, hogy a Mardekárban alig van tizenöt évnél idősebb szűz lány. És ezeknek a kanos idiótáknak szokásuk elvenni lányok szüzességét. Sőt, már majdnem versenyt is űznek belőle. Amúgy milyen hülye szó az, hogy szűz? Nem lehetett volna ennek az egésznek jobb nevet adni? - Az elején Pansy elég megvető hangnemben beszélt, a végére pedig megérkezett az alkohol hatása.
- Mattheo, engedj szépen el. - szóltam a fiúra. Nincs kedvem egy ilyen ember ölében ücsörögni.
- Most miért?! - tette az ártatlant
- Mert azt mondtam hoyg engedj el. - szóltam rá keményebb hangnemben.
- Így jó? - elengedett, majd én kimásztam az öléből, és vissza ültem a két Riddle mellé.
- Igen.
- Oké, elég gyászos lett a hangulat, úgyhogy szerintem üvegezzünk. Amíg ti itt drámáztatok én kértem is a pultostól üveget. Ti semmirekellők! - poénkodott Malfoy.
- Nem godolod hogy egy kicsit arántyalan a nemek eloszlása így? - nézett rá kérdőn Tom.
- Van benne valami... - vakarta meg fejét a szöszi. - Akkor találjatok ki ti valamit, mert így csak megöl minket az unalom.
Malfoy nyavajgott még akkor is amikor elkezdtünk ötletelni.
- Activity? - dobta be az ötletét Zabini.
- Nincs mire rajzolni, és kártyánk sincs. - Pansy elég sok mindenbe bele kötött már. Ha rajta múlik ez az este meghal. És én ezt persze nem hagyhattam.
- Tök mindegy. Akkor csak mutogatunk és beszélünk. És nem pontozzuk csak szórakozni fogunk. Mindenki kitalálja magának hogy mit akar csinálni.
- Oké. Ez mindenkinek megfelel? Igazából leszarom. Ez lesz és kész. - Zárta le Mattheo.
- Jó, akkor kezdem én. - pattant fel a helyéről Draco,ajd átverekedve magát rajtunk, ki állt az asztal elé.
- Beszélni fogok, é...
- Akkor mégis miért kellett áttaposni mindenkin? - kérdezte színlelt megrökönyödést Enzo.
- Azt csinálok it akarok. Na de! Körül fogok írni. Figyeljetek! - fel vett egy póker arcot és elkezdte.
- Ő egy időjárás előrejelzés, és Dumbledore szentként kezeli, és.... - sorolta annak a valaminek a tulajdonságait, ami kipattant a fejéből.
- Ez túl könnyű! Potter. - oldotta meg a feladványt Tom.
- Hajrá bátyó! - drukkolt a már egyáltalán nem józan Mattheo, Tom-nak.
- Ő griffendéles. Van jó pár testvére és egyel fiatalabb nálatok. - gondolt itt rám, és évfolyamtársaimra. - Vörös haja van.
- A csaj Weasley! - kiabálta be Pucey - Azt a kis idiótát úgy megszivattuk ma. - nevette el magát az emlékei hatására.
- Akarjuk tudni mit csináltatok? - kédezte kicsit félve a választól Pansy.
- Nem, ez egy államtitok. - vált komorrá Adrian.
- Te jössz! - engedte át barátjának a helyét Tom, majd vissza ült mellém.
Ezt még egy jó ideig játszottuk. Én egyszer Piton-t mutogattam, majd elmondtam a bátyám egyik barátját, Hermione Granger-t
Nagyon jól szórakoztunk, de fél egykor úgy voltunk vele, hogy indulni kébe már.
Belekapaszkodtunk az idősebb Riddle-be, és mikor magamhoz tértem, már a klubb helyiség tapétáját nézhettem.- Jó éjt mindenkinek! - lépett le Berkshire és Nott legelőször.
Ezt követte Pucey és Zabini, majd Pansy aki nagy valószínűséggel ment felébreszteni a szobatársát.
Maradtunk mi, vagyis Draco, én, Theo és Tom.- Nem akarlak elengedni! - vágta be a durcát, az ittas Mattheo, aki azóta is fogja a kezem, mióta vissza kerültünk a kastélyba.
- Muszály, lesz, ha nem akarunk együtt aludni. - Megpróbáltam lefejteni kezét a kezemről, de persze nem nagy sikerrel.
- És ha én akarok? - nézett rám kiskutya szemekkel. Pontosabban részeg kiskutya szemekkel.
- A szobatársam nem eladó. - Állt bele Theo-ba Malfoy. Komolyan, mint két óvodás.
- Elég legyen vagy megyek, és Tom-mal alszom. - Erre mindketten elengedtek.
- Én is így gondoltam. Jó éjt Tom! Jó éjt Theo! - mindkettejüket megöleltem, és bementem a szobánkba Malfoy-jal a nyomomban.Gyorsan lefürödtem, előbb én aztán Draco, lemostam a sminkem, fogat mostam és bedőltem az ágyamba.
Olyan gyorsan aludtam el hogy mégcsak észre sem vettem, hogy már az álmaimban járok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akkor is. (Mardekár ff.)
Hayran KurguSzabad nylevhasználat és tizennyolc plusszos jeleneteket!!!