*Eğik yazılı olanlar benim yazımım
*Düz yazılı olanlar senin ve çevrenin konuşması
Y.n: Your name ( senin adın)
Yln: Your lastname ( senin soyadın )Kelime sayısı: 1391
Şarkı hikayede geçiyor !
Şarkı adı: I was made for lovin you ;)~♡~
Boş olan sınıfta ikinizde ders çalışıyorsunuz. Sen ve marvolo o hemen senin yanında oturuyor çok fazla konuşmuyorsunuz çünkü ikinizin de tek bir hedefi var yaklaşan FYBS sınavında olağanüstü bir not almak. Bunun için denk geldikçe beraber çalıyorsunuz. O gerçekten sessiz ve zeki biri sende öylesin tabi bu yüzden bütün profesörlerin gözdesisiniz.
Kapının hızla açılması ile ikinizde bakışlarınızı kapıya çevirdiniz. Mattheo nefes nefese kalmış bir şekilde içeri girdi ve kapıyı kapattı. Hızla saklanacak bir yer ararken sizi gördü. Bir süre olduğu yerde durduktan sonra hızla duvar köşesinde olan bir sıranın altına girdi. O sırada marvolo konuştu.
Marvolo: Yine naptında böyle kaçacak delik arıyorsun.
Mattheo: Sonra anlatırım gelcek şimdi bunak zaten.
Marvolo: İsabet olur geldiğinde söylerim.
Mattheo: Abiii
Marvolo: Ne abii
Demesiyle birlikte kapı tekrar açıldı ve profesör dumbledore belirdi. Uzun beyaz sakallarını karıştırdı ve konuşmaya başladı.
P.Dumbledore: Mattheo'yu gördünüzmü çocuklar.
Marvolo konuşacağı sırada sen araya girdin.
Y.n: Görmedik profesör bir sorun mu vardı ?
P.Dumbledore: Küçük bir mesele vardı ama neyse sağolun yinede hadi size iyi ders çalışmalar.
Dedi ve kapıyı kapatarak gitti. O gittiğinde Mattheo saklandığı yerden çıktı marvolo ise sana sinirle bakmaya başladı.
Marvolo: Niye söylemedin.
Y.n: Neyi
Marvolo: Onun burda saklandığını.
Sen konuşmaya başlayacağın sırada mattheo konuşmaya başladı.
Mattheo: Herkes senin gibi kötü biri deil canım abim.
Marvolo gözlerini kardeşine çevirdi. Ortam gitgide daha kasvetli bir hal almaya başladığı anda Mattheo kapıya doğru yürümeye başladı. Senin sıranın yanında durdu ikinizde onun ne yapacağına odaklanmışken mattheo sağ elini kaldırdı ve yanağından bir makas aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ile hayal et
Teen FictionHarry Potter hayal et kitabıdır 😊 *Hayal kurmaktan asla vazgeçmeyin çünkü o bizlere ait olan tek şey * 🕯Mutluluk her an vardır en karanlık anlarınızda bile yeterki ışığı açmayı unutmayın. ~Albus Dumbledore Ne bakıyon karşim bas oku kısmına oku b...