Tom Riddle 🐍

405 16 23
                                    

Aga ben Tom riddle şeyleri yazmayı çok seviyorum yaaaa neyse  üste şarkı koydum onu açın dediğimde açın tamammı

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de aşk kokan dudakların karşısında direnmeyideeeee öhöm öhöm neyse bölüme geç yawrum

*Eğik yazılı olanlar benim yazımım
*Düz yazı olanlar senin ve çevrenin konuşması

Bu bölümde adın Violet
İyi okumalarrrr 🥸🥸
Kelime sayısı: 1244

🎶 Gel Ya Da Git ; Ferah Zeynep Abdullah

___________________________________________

Sen bi muggle doğumlu bir büyücüydün buna rağmen Tom marvolo riddle sana aşık olmuştu. Yani nasıl olduğunu bilmiyordun o mugglılardan nefret eder. Ve aşk iksiriyle doğduğu için sevgiyi hissedemez diye düşünüyordun en azından yüzde bir ihtimal varsa bununda safkan bir büyücüyle olacağını düşünüyordun ama öyle olmadı koskoca karanlık lord bi kıza karşı yenildi artık hissettiklerinin aşk olduğunu anladığı anda sana çıkma teklifi etmişti. Kafanın içinde herzaman o düşünce vardı "o beni sevemez benim gibi bir muggle doğma büyücüyü napsın" diye sürekli düşünüyordun ama o senin yanındayken başka kimsenin yanında yapmadığı şeyleri yapıyordu.

O güzel gülümsemesini sadece sana ve senin yanındayken gösteriyordu. Senin yanında o hep sevgisiz büyümüş küçük bir çocuk gibiydi. Sen onun yanındayken onun yaralarının sarıyordun.Ve kendisine sadece sen böyle davranbilirdin. Onun sanki bir sevgilisi değilde herşeyiydin annesi,  arkadaşı, sırdaşı, dert ortağı ve en sonda hayat arkadaşı

Okulun bitmesine az kala sana bir teklif sundu. Ya şimdi ya hiçbir zaman. Onun yanında olmanı istiyordu senden o korkunç planlarında yanında olmanı. Kendisini herzaman destekliyicek onu hiç yarı yolda bırakmıycak birini istiyordu. Ve bu elbette sendin. Onun fikrini değiştirmeyi çok denedin defalarca ama sonu hep kavgayla bitiyordu. Ne yaparsan yap ondan uzaklaşamıyordun. Sanki bişey onu sana çekiyordu. Ne kadar uzak kalmak istesende olmuyordu. Acaba sana aşk iksiri mi verdi diye düşündün ama o böyle şeyler için asla uğraşmazdı. Ve en sonda teklifini kabul ettin. Okul bitince evlendiniz ne yaparsan yapsın onu çok seviyordun ona aşıktın ama son zamanlarda olanlar.

Evliliğinizin üstünden tam 3 yıl geçmişti ve sen ona  şuan hamileydin lakin tom bu bitmeyen ve ilerlemeyen planlarından sıkıldı artık işleri hızlandırmayı istiyordu. Bu yüzden yanına çok az geliyordu geldiği zaman ona onu çok sevdiğini ve gitmesini istemediğini söylüyordun ama Tom bundanda sıkılmıştı. Artık geldiği zamanlar senin yanına gelme zahmetine bile girmiyordu hep bellatrix'in yanına gidiyordu. Senin bunu bilmediğini sanıyordu ama sen maalesefki biliyordun sevdiğin adam senin yanında olması gerekirken o çalı süpürgesinin yanına gidiyordu. Artık korkmaya başlamıştın. Acaba ona aşk iksirimi veriyor diye düşündün ama Tom yediklerine çok dikkat ederdi. Bu sen bile olsan yada belki seni artık sevmiyordur. Artık bu işten sende sıkıldın. Uzun bir yolculuğa çıkmış. Ve bugün geleceğini sana mektup yazma zahmetine girip göndermişti. Günlerdir yolunu gözlüyordun ona vereceğin süpriz belki sana daha çok yakınlaştırır ve çalı süpürgesinden uzaklaşmasını sağlardı.

Harry Potter ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin