Tom Riddle 🐍part 2

20 4 5
                                    

* Eğik yazılı olanlar benim yazımım.

* Düz yazı olanlar senin ve çevrenin konuşması.

Violet isminin anlamı: Menekşe

Ayrıca bu hikayede Regulus Black iyi birii. Yani kötü tarafı seçmedi.

Bölüm şarkılarıı

🎶Git ~ Sezen Aksu

🎶Sen Ağlama ~ Sezen Aksu

🎶Sen Evlisin ~ Gülden Karaböcek

🎶Hoşça kal ~ Emre Aydın

🎶Beni Vurup Yerde Bırakma ~ Emre Aydın

Kelime sayısı: 4726

İyi okumalarrr

♠︎♠︎♠︎

Malikaneden çıktığında tamamen bitmiş bir haldeydin. Ayakların bedenini zor taşıyordu. İçinden yere çöküp bağıra çağıra ağlamak geliyordu ama güçlü olmalıydın kendin için en çokta karnında taşıdığın bebeğin için.

Derin bir nefes aldın ve cisimlendin. Nereye cisimlendiğini iyi biliyordun burası Tom'un dışında kalan tek evindi ihtişamlı görüntüsüyle hogwarts karşında duruyordu. Etraf karanlıktı cebinde olan asanı alarak ışık açtın yavaş adımlarla yürümeye başladın. İçinde tarifsiz bir duygu vardı biraz tırsıyordun. Dumbledore şuana kadar kimseyi geri çevirmemişti. Bunu biliyordun ama sizi biliyordu her defasında seni uyarmıştı onun hakkında yinede sen dinlememiştin bu yüzden korkmuyor deildin yinede tüm gücünü topladın ve odasına girdin.

"Profesör."

Profesör dumbledore bakışlarını masadan çekti ve sana baktı önce biraz şaşırsada yüzünde minik bir gülümseme oluştu.

"Violet."

Profesörün yanına yürüdün ve konuşmaya başladın.

"Hata yaptım Profesör sizi dinlemeliydim."

"Hâlâ geç deil önemli olan şuan burda olman değilmi."

Gözyaşların yanağından süzülürken tekrar konuştun.

"Profesör hamileyim bir bebeğim olacak."

Ve ağlaman dahada şiddetlendi omzunda bir el hissettin bakışlarını yukarı kaldırdın ona baktın.

"Riddle'ın haberi varmı."

"Yok Profesör."

"Eğer olursa seni almaya gelecektir."

"Bunun için gittim zaten bebeğimin onun yanında büyümesini istemiyorum lütfen yardım edin."

Profesör dumbledore buruk bir şekilde gülümsedi.

"Merak etme sizi saklayacağım."

Ayağa kalktın ve profesöre sarıldın.

♠︎♠︎♠︎

Profesörün odasında oturmuş onu bekliyordun. Kendisi 15 dakikaya geleceğini sana söylemiş ve odadan ayrılmıştı. Oturmaktan canın sıkılmıştı bu yüzden ayağa kalktın ve kitaplığa doğru bakmaya başladın. Ellerin kitapların her birinde yavaş yavaş gezindi. Aklına 5 yıl önce Marvolo ile yaşananlar gelince buruk bir şekilde gülümsedin. Onunla kütüphanelerde saatlerce vakit geçirir. Bir sürü kitap okurdunuz. Ama şimdi olanlar. Gözünden akan bir damla yaşı sildin ve açılan kapıya doğru baktın.

Harry Potter ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin