Uczucia

123 5 0
                                    

Resztę drogi przeszli w ciszy co Jeonowi nie pasowało ponieważ chciał nawiązywać z brunetem coraz lepszy kontakt. Zanim się zorientowali byli już przy szkole, był tłum ludzi większość szczęśliwych albo złych na to że wakacje się skończyły.
-Gdzie masz teraz lekcje?- zapytał Kook mając nadzieje że będą w tej samej klasie.
-Teraz mam w 25 matematykę-odpowiedział mając odwrotną nadzieje od Jeona, brunet bardzo nie chciał chodzić z nim do jednej klasy wystarcza mu że chodzą do tej samej szkoły.
-Mam dla ciebie niespodziankę chodzimy razem do klasy!!!- w tym momencie serce Tae się zatrzymało przez wypowiedziane słowa Kookiego.
-Ale super- w tym momencie Taehyung skłamał ale chociaż się postarał żeby to nie wyglądało jak kłamstwo tylko jakby naprawdę się z tego cieszył.
-Dobra chodźmy bo się spóźnimy pierwszego dnia- Jeon pociągnął za nadgarstek bruneta i poszli przed klasę ponieważ mieli 2 minuty do dzwonka a mieli prawie na samej górze.
Gdy zadzwonił głośny dość dzwonek na lekcje za którym nikt chyba nie tęsknił.
Jak wszyscy byli już w klasie weszła do niego kobieta która miała czarne włosy oraz pozytywną twarz, wyglądała naprawdę miło.
-Jestem Choi Jisu będę waszą nową wychowawczynią mam nadzieje że dobrze mnie przyjmiecie.
Taehyung musiał usiąść z Jeonem ponieważ zanim coś powiedział Kooki zdecydował za niego przez co musiał się teraz każdego dnia się z nim męczyć.
Dla Jeona to było jak spełnienie marzeń w końcu spotykał tego jedynego w swoim rodzaju którego chciał mieć Tae tylko dla siebie.
Taehyung myślał nad relacją pomiędzy nim a nowo zapoznanym chłopakiem którego darzył wielkim uczuciem zauroczenia nagle z myśli bruneta przeszkodził głośny dzwonek przez co przypomniał sobie że teraz jest wf i miał w głowie miał tylko to że będzie musiał przebierać się w jednej szatni z Kookim.
-To jak idziemy na wf kotku- Jung Kook jest szaleńczo zauroczony w Tae co było widać na odległość jak na niego patrzył.
-Tak idziemy- brunet już nic nie chciał mówić na to jak go nazwał Jeon.
Jung Kook miał tylko ochotę zaliczyć chłopaka i z nim być. Gdy weszli do szatni, byli tam sami więc Jeon czekał tylko na moment w którym Tae ściągnie swoją koszulkę.
Tae chciał się w spokoju zmienić swój stój na sportowy ale nie umożliwiał mu to wzrok Jung Kooka. W końcu nie wytrzymał i zdjął swoją koszulkę a wzrok Jeona powiększył się i przeglądał sylwetkę chłopaka która nie była jakoś mocno umięśniona ale za to miał bardzo płaski brzuch który spodobał się  Jeonowi

Teraz krótszy rozdział bo jestem w szkole oby wam się spodobał jakby co rozdział nie sprawdzony💜💜💜

Taekook || bad brithdayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz