Genç adam şaşırmış bir şekilde Jungkook'a bakıyordu. Sonra başını 'evet' anlamında salladı. Jungkook hemen gerçek abisine sarılıyormuş gibi ona sımsıkı sarıldı.
Başını genç adamın göğsüne yasladı ve ağlamaya başladı. Genç adam ise kollarını Jungkook'a sardı. Uzun bir süre öyle kaldılar.
Jungkook birden ondan ayrıldı. " Teşekkür ederim. Yani sarılmama izin verdiğiniz için."
" Lütfen şu 'sizi' falan bırak en sevmediğim şeyler."
Jungkook 'tamam' anlamında başını salladı. Yüzünü elleriyle sildi. Başını yere odakladı. Düşünüyordu. Şu anda hem evsiz kalmıştı hem de yanına abisi yoktu. Tekrardan ağlamaya başladı. Abisini düşününce gözleri doluyordu. Onunla beraber yaptıkları aklına geliyordu.
Jungkook genç adama dönüp " Dizinde uyuyabilir miyim?" Genç adam şaşkın bir şekilde küçük çocuğa bakıyordu. Ağlayan çocuğun masumluğuna dayanamayıp çocuğun başından tutup dizlerine yatırdı.
" Saçlarımı okşar mısın?" Genç adam Jungkook'un saçlarını okşamaya başladı.
Jungkook uyuyamadığında veya abisini özlediği zamanlarda abisinden kendisinin saçının okşamasını isterdi. Abiside onu kırmayıp o uyuyana kadar saçlarını okşardı.
Genç adam uzun bir süre Jungkook'un saçlarını okşadı. Yanına gelen korumasını gördüğünde ona doğru baktı.
" Efendim gitmemiz gerekiyor. "
" Şşştt fazla ses yapma uyuyor galiba, yavaşça bi baksana."
Koruma yavaşça eğilip Jungkook'a baktı. Jungkook'un uyuduğunu gören koruma, genç adama uyuyor anlamında başını salladı.
Genç adam Jungkook'u burada bırakamayacağı için onu kucaklayıp arabaya bindirdi.
Kısa süren yolculuğun ardından eve gelmişlerdi. Jungkook hala daha uyuduğu için genç adam onu kucağına aldı ve evine götürdü. Salondaki kanepeye yatırdı onu dikkatlice.
Genç adam Jungkook'un üzerini örttükten sonra kendi odasına gidip duşa girdi. İşlerini hallettikten sonra aşağıya Jungkook'un yanına indi.
Bu çocuk neden gecenin bir yarısı dışarıdaydı ve neden yüzünde parmak izleri vardı?
Çocuğun yattığı koltuğun yanına gidip saçlarını okşadı ve " Jungkook benim olacaksın" Diyip Jungkook'un alnından öptü. Yanından kalkıp odasına doğru ilerledi.