פרק 3-עט ונייר

323 34 22
                                    

נקודת מבט האנה-
רן שם קפוצ׳ון עם כובע על מנת להסתתר מהמעריצים והפארצי, יצאנו מהמכונית שלו ונכנסנו לבית הקפה, התיישבנו בשולחן זוגי ופתאום רן אמר ״תעצמי עיניים ותושיטי את היד.״ עצמתי את עיניי, הושטתי את ידי והרגשתי משהו קר ומעוגל נוגע בידי, ״תפקחי.״ אמר ופקחתי את עיניי, ונחשו מב ראיתי? פאקינג עט ונייר . עט ונייר! ״פעם הבאה תדאגי להם.״ אמר וציחקק, ״אלוהים! לא ידעתי שאחרי כל הופעה יש תור חתימות! אם הייתי יודעת הייתי דואגת להביא!״ צעקתי וכולם הסתכלו עליי, ״אם הבאת אותי לכאן בשביל לצחוק עליי אז אני אזוז..״ אמרתי וקמתי מכיסאי, ״לא, חכי. אני מצטער.. זה פשוט שהיית כל כך עקשנית אז הייתי חייב לחשוב על משהו כדי שתסכימי לדייט.״ אמר בחיוך קטן שגרם לליבי להחסיר פעימה, ״דייט?״ פערתי את עיניי והסמקתי, ״למה?״ שאלתי, הוא גיחך ואמר ״אמרתי לך כבר, את מסקרנת אותי.״
״אתה לא מבין.. אתה זמר מפורסם. אני לא בליגה שלך, אתה יכול להשיג לך דוגמנית עשירה מבית טוב, מהרמה שלך. תאמין לי שאין שום דבר מסקרן בי, עד היום היה לי רק חבר אחד רציני ונחש מה? הוא עזב אותי כשהבין שאני לא ברמה שלו.. תעזוב רן, אני לא רוצה להיפגע ואני לא רוצה לפגוע.אני חושבת שאזוז.״ אמרתי והוא תפס בידי, ״תתני לי צ׳אנס, אני אוכיח לך.תבואי להופעה שלי עם החברה שלך, אחריה נצא לאן שתרצי.״ חייך אליי ופרפרים עלו בבטני, אם זה חלום שלא אתעורר לעולם. ״הו האנה! תרצו להזמין משהו?״ הרמתי את מבטי וראיתי את ביל מבקש מאיתנו הזמנה, נדרכתי, רן קלט ואמר ׳לא׳ מבלי להיסתכל על ביל. ״קרה משהו?״ שאל כשביל הלך, ״זה.. לא לא.. פשוט התפטרתי מכאן לא מזמן כי.. לא משנה, תעזוב את זה.״ אמרתי וניסיתי להעביר נושא אך הוא קטע אותי ״תספרי לי.״ אמר בכעס ואיגרף את אגרופיו. שריריו בלטו מהקפוצון ואלוהים דימיינתי את הקעקועים שעל חזהו וידיו החזונות, רציתי לגעת בו, רציתי למשש את כולו. ״אף פעם הוא לא העניק יחס יפה לעובדים שלו, תמיד זילזל בהם הייתה פעם אחת שכמעט הרים עליי יד אבל זה לא מנע ממני להתפטר.. הייתי זקוקה לכסף הזה כדי לשרוד ולטפל באחים הקטנים שלי-״ נקטעתי על ידיו ״בן זונה. מה גרם לך להתפטר?״ שאל בכעס, ״שירתתי שולחן ואחד היושבים הטריד אותי.. אמרתי לו לקום ולצאת מהמסעדה, ביל הגיע, הגן עליו ואמר שאותו בחור זה הבן שלו.. החברה שלי מילי שעבדה איתי כאן החליטה שזהו ואנחנו מתפטרות, היא מצאה משרה בגלידרייה ובנתיים אני מחפשת מקום עבודה לעצמי.״ אמרתי בנשימה אחת והוא הנהן בכעס. ״תתני לי לעזור לך.״ אמר ופערתי את עיניי, ״איך?״ שאלתי, ״תיהי העוזרת האישית שלי, תבואי לכל הופעה, תקבעי הופעות, תעשי מה שאת רוצה, אני בעלים טובים.״ אמר והפעם פערתי את עיניי, ״אתה רציני?״ שאלתי, ״מאוד.״ אמר, באתי להגיד ׳תן לי לחשוב על זה.׳ אבל אין לי זמן לחשוב על זה, אני חייבת להרוויח כסף למען אחיי הקטנים, ״אוקיי. מתי אני מתחילה?״ שאלתי בחיוך, ״תבואי מחר לבית שלי, נעבור על ההופעות העתידיות, לוח זמנים ועוד כמה דברים.״ אמר ושילב ידיים, לפתע הוא הרים את ידו וביל הגיע, ״תזמין לנו את כל התפריט.״ אמר רן בלי להראות את פניו, ״אני מקווה שאתה לא נותן לה לשלם.. אני לא חושב שיש לה את האופציה.״ אמר ביל והשפלתי את מבטי.
רן הרים את מבטו לביל ואמר ״תחזור על זה שוב?״ ביל החוויר כשהבין עם מי הוא מדבר. ״רן פאקינג האקר זה אתה! אני מצטער! אני-״ ביל התחיל לגמגם ורן גילגל עיניים, ״תתנצל בפניה, ותזמין לנו את כל התפריט, כולל הקינוחים.״ אמר רן בכעס, ״בטח! אני מצטער האנה.״ הסתכלתי על רן וחייכתי, אחרי שביל הלך מילמלתי תודה, ״אין על מה.״ אמר בחיוך בקטן. האוכל הגיע במהירות ואחריו כל הקינוחים שבתפריט, ״למה הזמנת את כל הקינוחים שבתפריט אם אתה לא אוכל אפילו אחד?״ אמרתי והוא חייך, ״בשבילך.״ הסמקתי שוב ולקחתי ביס מהסופלה הטעים, מילאתי את הכפית בעוגת שוקולד חמה וכיוונתי את הכפית אל פיו, ״תטעם.״ אמרתי והוא הכניס את הכפית לפיו, ״טעים.״ אמר בחיוך, ״עוד.״ ציווה וציחקקתי, מילאתי את הכפית בעוגת שוקולד והכנסתי אותה לפיו, בסוף הארוחה החלפנו מספרי טלפון,רן החזיר אותי לביתי ובדרך קבענו שאהיה אצלו מחר ב8 בבוקר. ״תודה על הארוחה והעבודה רן..״ כתבתי לו והוא התחבר מייד, ״תמיד״ כתב והסמקתי. איך הגענו למצב הזה אני לא יודעת, מחר פאקינג יום העבודה הראשון שלי אצל פאקינג רן האקר. הזמר האהוב העליי, הבטחתי שאתן לו צאנס אחרי ההופעה שהיא בעוד כמה ימים,הוא שמח ואמר שאחרי ההופעה נחליט לאן נלך. ספונטני, כמוני. אהבתי.

חייגתי למילי וסיפרתי לה הכל,  ״את אומרת לי שאת פאקינג עובדת אצל רן פאקינג האקר!!״ צרחה לי באוזן, ״אלוהים את קולטת שחצי מדינה הולכת לקנא בך.. ואת מודעת לזה שהמון יזרקו מילים לא במקום מקנאה, תתעלמי מהן ברור? שאף אחת לא תוריד לך את הביטחון.״ ״כן כן אני יודעת.״ אמרתי, ״את נותנת לו צאנס?״ שאלה, ״ אחרי ההופעה נצא לאנשהו נראה איך יזרום..״ אמרתי, ״תנשקי אותו בשבילי!״ צעקה ואני הסמקתי  ״אלוהים מילי!״
נכון אמרתי שהיה לי רק חבר אחד עד היום? לא עשינו כלום חוץ מנשיקות בודדות, הוא רצה להתקדם אבל לא הייתי מוכנה ולא רציתי לאבד את הבתולים שלי איתו.. הוא עזב אותי כשהבהרתי לו שאני לא מוכנה וזרק משפט שנחקק לי במוח עד היום ׳גם ככה לא היית ברמה שלי׳
אני זוכרת את הלילה שבו סיפרתי למילי הכל היא זעמה והלכה לביתו, צילצלה לו 50 פעם בפעמון וברחה. אני לא אשכח את הערב הזה לעולם ואני תמיד אודה לה על זה.
אחרי שניתקנו את השיחה התלבטתי אם לכתוב לרן לילה טוב או משהו כזה, כתבתי לו ומייד התנתקתי, ״תעני.״ הוא כתב וחייג אליי, בוידיאו. בפאקינג וידיאו. כשעניתי ראיתי אותו יושב על מיטתו ומחזיק גיטרה, ״מה את-ה עושה?״ גימגמתי והוא חייך, והתחיל לנגן את השיר האהוב עליי- השיר שלו. אלוהים. כשסיים פי היה פעור והוא צחק, ״ואו.״ אמרתי והסמקתי, ״עוד אחד, אל תפסיק.״ אמרתי בתחינה, הוא צחק ואני פערתי את עיניי משתי המילים האחרונות שאמרתי, אחרי כמה שירים ששר לי הוא הבין שאני עייפה, הוא אמר לילה טוב ונרדמתי במהירות.

מצטערת שלקח לי זמן לעלות❤️❤️
מקווה שאהבתן😻

המעריצה שלוWhere stories live. Discover now